Putnici GSP-a "Beograd" sve češće izlaze mokri iz autobusa. Ili zato što klima ne radi, pa putovanje liči na kuvanje u rerni, ili zbog neispravnih klima koje cure.
U ovom preduzeću kažu da su dve firme koje su dodatno angažovane za servisiranje rashladnih uređaja počele da popravljaju, ali da je posao dosta obiman.
– Remont klima u našoj novoj saradnji sa “Klimatronik” i “Polarber” kompanijama uspešno je završen u dva pogona, odnosno u pogonu “Zemun” i pogonu “Novi Beograd”. Sada je isti postupak započet u pogonu “Karaburma”, a obuhvatiće i sve ostale pogone – objašnjavaju u GSP.
Iz ovog preduzeća dodaju da je curenje klima je primećeno na vozilima tipa “solaris” i to usled propadanja dela klime koji se naziva lula.
– Lule su poručene i dopremljene za sva vozila tipa “solaris” i radimo na otklanjanju kvara – ističu.
U najvećem gradskom prevozniku kažu da je za popravku klime na jednom vozilu potreban čitav dan, jer se ovaj element klima-uređaja nalazi ispod krova autobusa. Potrebno ga je celokupnog razmontirati kako bi se deo zamenio i to je razlog zašto nisu u mogućnosti da znatno brže obave zamenu.
Iz GSP poručuju da je planirano konstantno kruženje po pogonima kada je reč o kontrolisanju rada klima-uređaja te je izvesno da posle izvođenja navedenih popravki više neće biti iznenađenja sa sličnim kvarovima.