PETINI STANOVNIŠTVA PRETE IZVRŠITELJI: Na adrese Beograđana upućeno 140 000 opomena

Opomene je poslao Infostan, prema čijim podacima 140 000 ljudi ima dugovanje prema tom preduzeću. 

Infostan
Dnenvo.rs

Iz preduzeća poručuju da dužnici imaju rok od osam dana da izmire dug, kao i da će, ako to ne učine, biti pokrent postupak prinudne naplate.
– Uputili smo opomene svim korisnicima koji su prekoračili rok za plaćanje računa od 90 dana za period od februara 2018. do poslednjeg mesečnog računa – rekla je za TV Prva Milica Paunović iz JKP Infostan.
Kako je navela, to preduzeće u skladu sa zakonskim propisima nije u obavezi da šalje opomenu pred tužbu jer je na svakom mesečnom računu korisnicima precizno ukazano da li imaju dugovanje i koliko iznosi.
– Ovu opomenu uputili smo kako bismo dali dodatni rok od osam dana da se izmire zaostale obaveze. Ukoliko se korisnici ne odazovu opomeni, u obavezi smo da u skladu sa zakonskim rokvima pokrenemo postupak prinudne naplate – kazala je Paunović.
Napomenula je da se prinudna naplata sprovodi u skladu sa Zakonom o izvršenju i obezbeđenju i dodala da je Infostan u obavezi da u roku od godinu dana pokreće postupke prinudne naplate kako potraživanja ne bi zastarela.
Paunović je pozvala sve korisnike da izmire svoja dugovanja i da se obrate tom preduzeću ukoliko imaju nedoumica u vezi sa opomenom.
Na pitanje da li dugovanja mogu da se plate na odloženo ili na drugi način, pošto ima i korisnika sa dugovanjima koja ne mogu da izmire za osam dana, Paunović je podvukla da dug mora da se izmiri u celosti kako ne bi bio pokrenut postupak prinudne naplate.
– Mi naplaćujemo komunalne usluge za sva komunalna preduzeća, koja su davaoci usluga, i bez njihove saglasnosti ne možemo da sklapamo sporazume o otplati duga na rate – naglasila je Paunović i dodala da građani koji kasne do tri meseca sa plaćanjem računa nisu obuhvaćeni ovom opomenom.
Upitana o primedbama mnogih građana da su dobili veći račun za januar, Paunović je kazala da nijedna komunalna usluga nije poskupela, a da veći računi znače da je neko od davalaca usluga dostavio Infostanu nalog o većoj potrošnji u tom mesecu.
– Pozivamo korisnike da nam se obrate, a ako se reklamacijom utvrdi greška, korekcija će biti učinjena na sledećem računu – navela je Paunović.