PREKRŠEN ZAKON? MTS poskupeo usluge BEZ DIREKTNOG OBAVEŠTENJA korisnika

Telekom Srbija podigla je cene svojih kablovskih paketa, a da, sem objave cena na sajtu, građane o tome nije obavestila. Oni koji štite prava potrošača kažu da time Zakon nije direktno prekršen, ali jesu prava korisnika.

Pixabay

Dakle Telekom je ponovo gurnuo ruku u džep građanima Srbije i medijski mrak na ovaj način obezbedio ponovo…”

Ovako je, pokazavši nove cene usluga MTS-a potpredsednica Stranke slobode i pravde Marinika Tepić u “Utisku nedelje” obavestila građane da su im cene usluga poskupele.

Na primer, cena Box 4 plavog paketa do pre nekoliko dana bila je 4.799 dinara, a sada je 4.999, s tim što je ta cena predstavljena kao snižena, odnosno kao pogodnost za korisnike, podseća u prilogu o ovoj temi televizija N1.

“Ovo su mi građani poslali jer nisu znali koje su zakonske procedure, SNS uprava Telekoma podigla je cene a da pre toga građane nisu u zakonskom roku obavestili o tome”, kaže Tepić.

A zakon kaže:

Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen. Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom”, piše u članu 107 Zakona o elektronskim komunikacijama.

Šta je to primeren način, Zakon ne definiše, što im je i dalo mogućnost da samo objavom cena na sajtu informišu korisnike.

A nekima od njih nije jasno koliko će sada plaćati usluge, kao ni zbog čega o tome nisu obavešeni ranije, kao što se vidi u prepisci jednog korisnika sa preduzećem.



loading...