PREOKRET NA SUDU: Đilas dobio Pink, evo koliko moraju da mu plate – jedan detalj presude POSEBNO SMEŠAN

Viši sud u Beogradu doneo je presudu da TV Pink plati odštetu od 100.000 dinara predsedniku Stranke slobode i pravde (SSP) Draganu Đilasu zbog neistina koje je o njemu izneo vlasnik te televizije Željko Mitrović, saopštila je danas SSP.

Dragan Đilas
print screen/youtube.com/DSBGD

Sud je naložio i uredniku Informativnog programa te televizije Goranu Gmitriću da bez odlaganja i komentara u okviru emisije “Nacionalni dnevnik” pročita presudu kojom je utvrđeno da je Mitrović u svom otvorenom pismu iznosio neistine na račun Đilasa.

Iako je bilo potrebno tri godine da se utvrdi da Mitrović laže, iako je iznos odštete smešan važno je da sudovi u Srbiji potvrde da Pink nije televizija već fabrika mržnje koja po naređenju iz Vučićevog kabinete vređa, maltretira i ugrožava bezbednost svakog čoveka koji se suprotstavi ovom režimu”, piše u saopštenju SSP.

SSP je ocenio da će Srbija biti slobodna zemlja kada prestanu obračuni sa ljudima koji drugačije misle i kada prestanu da se zloupotrebljavaju nacionalne frekvencije za obračun sa političkim protivnicima.

U takvoj Srbiji neće biti medija kao što je Pink”, dodaje se u saopštenju.



loading...