Beograđani koji su primorani da ovaj most koriste svakodnevno kažu da se most nalazi u prilično lošem stanju. Ipak, na višegodišnje pritužbe građana, vlast je ostala nema.

 

Dugo već Beograđani prisustvuju rekonstrukcijama i najavama istih za celu prestonicu. Počelo je sa sklanjanjem replike Terazija, u toku je izmeštanje glavne autobuske stanice, Cvetni trg je takođe (ne)uspešno sređen, a glavna vest u ovom periodu je i rekonstrukcija Slavije.

Sve su to kozmetički zahvati koji bi, barem tako misle gradski oci, trebalo da ulepšaju glavni grad Srbije.

Ali, dok se svi bave ulepšavanjem i estetikom, zaboravljaju na jednu bitnu stvar – da se vozači mole Bogu da im točkovi ostanu na broju kada prelaze Stari savski most. Iz meseca u mesec, stanje na ovom mostu je sve gore.

 

Podsetimo, u decembru prošle godine Siniša Mali rekao je da je donesena odluka da se u narednoj godini uradi proširenje tramvajskog mosta sa još po dve dodatne trake u oba smera, a sve kako bi bio rešen jedan od najvećih problema grada – saobraćaj.

– Most će ići pored Ekonomskog fakulteta direktno u tunel koji će izlaziti negde kod Cvijićeve ulice i Bulevara despota Stefana. Možda će imati i krak ka Dunavskoj ulici. A sa novobeogradske strane ćemo proširiti izlaz sa sadašnjeg tunela, desno će ići ka Ušću, a levo ka Bulevaru Zorana Đinđića – rekao je Mali, i zaključio da bi gradnja novog mosta trebalo da počne početkom 2017. godine.

Dotle, izbegavajte Tramvajski most kad god možete kako biste sačuvali auto i gume!