PRESUDA VIŠEG SUDA: Novčana kazna uredniku Informera zbog povrede ugleda i časti

Dragan J. Vučićević i Insajder tim d.o.o, urednik i izdavač Informera, na ime povrede ugleda i časti dužni su isplate Draganu Đilasu, predsedavajućem Saveza za Srbiju (SzS), naknadu od 100.000 dinara sa troškovima sudskog postupka, saopštio je danas SzS.

Sud
Foter:ssalonso / photo on flickr

Tužba je protiv Vučićevića podneta jer je 20. oktobra prošle godine na stranicama Informera objavljeno “otvoreno pismo” vlasnika TV Pink Željka Mitrovića, u kojem se na najgnusniji način, iznošenjem neistina, kleveta i pogrdnih reči, vređa Dragan Đilas, navedeno je u saopštenju.

– Uprkos procesima koje je Informer, kao i drugi tabloidni mediji, već gubio pred sudom, to nije odvratilo njegovog urednika Dragana J. Vučićevića od ove prljave prakse, već naprotiv – još više je intenzivirao dezinformisanje javnosti klevetanjem i uvredama na račun Dragana Đilasa. Kako bi bar neke koristi bilo od jezika mržnje koji vlast svakodnevno demonstrira i podstiče preko ovakvih tabloida, Đilas će novac i od ove naknade, kao i u ranijim slučajevima, uplatiti u humanitarne svrhe – piše u saopštenju.



loading...