On je ispred sedišta Regulatornog tela za elektronske medije (REM) u Beogradu pozvao TV Pink da u svom informativnom programu objavi pravosnažnu presudu iz aprila 2017. godine po tužbi koju je podneo protiv tog medija zbog klevete i uvreda.

U tužbi Prvom osnovnom sudu u Beogradu navodi se da je Mitrović u svom “Otvorenom pismu Draganu Đilasu”, jednog od lidera Saveza za Srbiju “primitivnim rečnikom nazvao, između ostalog, poslednjim talogom lopovskog i kriminalnog režima, posrnulim uličnim licemernim lažovom, jadnom i bednom lopovčinom”.

Navodeći da vlasnik TV Pink u tim pismima one kojima se obraća naziva “idiotima, majmunima, nilskim konjima, ušljiskanim buzdovančinama”, Đilas je predložio “psihijatrijsko veštačenje na okolnosti moguće neuračunljivosti vlasnika TV Pink” jer je kako je rekao, “očigledno da Mitrović ima veoma visoko mišljenje o sebi i svojoj inteligenciji što ukazuje na eventualni narcisoidni sklop ličnosti ili neki drugi mogući duševni poremećaj”.

Djilas je juče podneo krivičnu prijavu Višem javnom tužilaštvu u Beogradu i protiv urednika dnevnog lista “Informer” Dragana J. Vučićevića i Aleksandra Ignjatovića zbog kako je naveo, govora mržnje.