RAZLIKUJTE SE OD DRUGIH! Male tajne koje mogu da poboljšaju vaše poslovanje

Internet je otvorio nove mogućnosti promocije i komunikacije sa kupcima, ali se nikako ne smeju zanemariti standardni načini za prezentaciju. Brošura je jedan od najpoznatijih metoda kojima se svoji proizvodi i usluge prezentuju potencijalnim kupcima.

Depositphotos.com

Za izradu brošure je važno odabrati štampariju koja ima iskustva i znanja da ponudi različite modele i pomogne da se proizvodi i usluge istaknu pravilno, na odgovarajućem papiru, pravilnim dimenzijama i dvoljnom broju strana.

Zašto je brošura važan deo marketinga? Čemu služi? Koje su najpoznatije opcije za izradu?

Pročitajte više u daljem nastavku teksta.

Brošura – kratka prezentacija asortimana jedne firme

Brošura je štampani materijal koji na nekoliko strana prezentuje kompaniju, njenu viziju, asortiman i načine za kontakt.

Za razliku od flajera, pruža se više informacija koje su grupisane na nekoliko strana ili na jednoj koja se savija se na različite načine. Kao i svaka dobra priča i brošura mora da ima uvod, razradu i zaključak.

Uvod je koncept firme, osnovne informacije o poslovanju, logo i moto kompanije. Kroz nekoliko rečenica jasno i pregledno napisanih biće moguće podstaknuti čitaoca da se upozna detaljnije sa proizvodima i uslugama.

Ostatak teksta, razrada, treba da sadrži opis ponude, a koliko će to detaljno biti zavisi od klijentovih želja, ali i procene štamparije koja je tu da vizuelno uklopi sve što treba da se unese. Nekada je dovoljno sa nekoliko rečenica objasniti osnovne stvari, nekada je propratni tekst mnogo obimni. On mora da zaintrigira i poziva na saradnju, da da odgovor na pitanja koje najčešće se postavljaju. To nikako ne treba da bude klasično sastavljen opis već tekst posebno sastavljen za ovu namenu.

Zaključak brošure čini nekoliko završnih reči kojima se još jednom obraćate i pozivate na saradnju.

Kako štamparija pomaže?

Štamparija nudi različite načine za izradu brošura pa one mogu biti dvostruke, trostruke, one koje se savijaju u Z položaj, heftane, sa spiralom, na većem ili manjem fontu papira…

Papir mora biti kvalitetan, štampa vrhunska jer od toga zavisi da li će klijenti otvoriti brošuru i početi sa čitanjem. Pronađite saradnika koji će vam preporučiti materijal kao da brošuru radi za sebe, takvu štampariju treba zadržati kao partnera i poveriti izradu svih promotivnih materijala.

Kada se dele brošure?

Brošure su idealne kao posredno prezentovanje firme u situacijama kada klijenti dolaze radi kupovine proizvoda ili na prezentaciju firme. Za razliku od pamfleta koji daju manje informacija i služe da skrenu pažnju na poslovanje, brošura je najčešće obraćanje kupcima koji su već zainteresovani za vaše usluge.

Na ovaj način će se zainteresovani „pogurati“ u pravom smeru i tako saznati više o celokupnoj ponudi što je uvod u novu kupovinu i dalju saradnju.

Marketing je složen proces pravilnog prezentovanja i privlačenja novih kupaca. Važno je voditi računa o svakom segmentu i imati pravilan način komunikacije. Sve se temelji na osnovnim vidovima prezentacije, brošura je svakako jedan od najvažnijih načina komunikacije.

Štamparija će preporučiti izgled i koncept brošure i tako realizovati sve što je zamišljeno, kupci će imati interesantan promotivan materijal, a prodaja će rasti. Svi dobijaju!