"Bus plus” kartice postaće platne, najavio je za gradski menadžer Goran Vesić, a građani će moći da ostvare i popuste na cenu markice i račun "Infostana”.

 

Goran Vesić je za Novosti objasnio da je kompanija “Apeks tehnolodži solušn”, koja je zadužena za naplatu i kontrolu karata u javnom prevozu, potpisala je ugovor sa AIK bankom i “Masterkardom”, a nove legitimacije uskoro bi trebalo da budu dostupne građanima.

Beograđani koji budu nabavili novu „Bus plus” karticu moći će da biraju da li će im ona biti i platežno sredstvo.

To je velika novina. Naime, kartica će biti uključena u takozvani “lojaliti” program, odnosno njom će moći da se plaća u određenim radnjama. Za to će kupci dobijati i bonuse koji će im omogućiti popuste na cene markice narednog meseca. Planirano je i da grad daje popuste građanima koji ovom karticom reše da plate račun “Infostana” – kaže gradski menadžer.

Inače, za ovu uslugu je kompanija “Apeks tehnolodži solušn” raspisala konkurs na koji se jedina javila AIK banka, a reč je o beskontaktnim karticama koje izdaje banka.

Gradski menadžer tvrdi i da za sada nema planova ni za pojeftinjenje ni za poskupljenje gradskog prevoza, ali najavljuje rigorozniju kontrolu kako bi se povećala disciplina plaćanja karata u javnom gradskom prevozu.

– Nama je u ovom trenutku gradski prevoz najveći problem. Uspeli smo da finansijski stabilizujemo sva preduzeća u gradu osim GSP “Beograd”, koji svakog meseca pravi gubitak od 200 miliona dinara, a godišnje 2,4 milijarde dinara. To može da se zaustavi jedino boljom naplatom karata – rekao je Vesić.

Kada bi u Beogradu svi zaposleni u državnoj upravi i javnim preduzećima plaćali markicu direktno, prihod GSP-a bi bio veći za 300 miliona dinara mesečno, tvrdi Goran Vesić. On veruje da bi jedino ta mera dovela do potpunog ozdraljenja GSP-a, koji bi onda mogao i da kupuje nove autobuse.