Direktor Beograd puta na račun firme kupovao i donji veš!

Pošto nije mogao da se navikne na znatno nižu platu u komunalnom preduzeću, on je troškario na račun firme, pa je tako kupovao čak i gaće i čarape u vrednosti do nekoliko stotina hiljada dinara - kaže izvor iz te firme.

Bivši direktor JKP „Beograd put” Milutin Štrbić potrošio je stotine hiljada dinara na kupovinu ličnih stvari, pre svega, veša.Veš je kupovao preko firmine kartice, a vrednost njegovog šopinga iznosila je i nekoliko stotina hiljada dinara.

Štrbić je u „Beograd put” došao na predlog LDP 2008. godine, i kao direktor bio je sve do leta 2012. godine.

– Pre nego što se zaposlio u JKP „Beograd put”, radio kao tehnički direktor u firmi „Svitelski”, gde je imao platu od oko 4.500 evra.

Pošto nije mogao da se navikne na znatno nižu platu u komunalnom preduzeću, on je troškario na račun firme, pa je tako kupovao čak i gaće i čarape u vrednosti do nekoliko stotina hiljada dinara – kaže naš izvor iz te firme.

Ipak izgleda da to nije jedina sporna nabavka.

– Dali smo milione za posipače soli, koji se već četiri godine uopšte ne koriste jer je za njih potrebno da se kupi 10 novih vozila. Vladalo je pravo rasipništvo – tvrdi izvor iz Beograd puta.

U JKP „Beograd put” nisu hteli ni da potvrde ni da demantuju ove navode, dok je bivši direktor Milutin Štrbić odbacio sve optužbe.

– Molim vas, kakve čarape i gaće? Takve optužbe ne želim ni da komentarišem. To je ispod svakog nivoa. Imam 30 godina radnog iskustva. Radio sam u „Gemaksu”, CIP-u, „Planumu”, gradio autoputeve u Iraku i na sve svoje rezultate sam ponosan. Podneću tužbu protiv vas ako objavite te budalaštine – branio se Štrbić.

On ne negira da je „Beograd put” trenutno u lošem stanju, ali ističe i zbog čega je do toga došlo.

– Na kraju 2008. godine imali smo dobit od čak milijardu dinara, ali nam je onda grad spustio cenu asfalta za devet odsto u odnosu na 2007. i takvu netržišnu cenu je držao u naredne četiri godine pa smo na kraju 2011. ušli u minus od 635 miliona dinara, zbog čega sam 2012. podneo ostavku.

Inače, grad nam je 2009. dugovao milijardu i po dinara, da bi potom sklopio sporazum po kojem nam je taj dug isplatio u četiri dela 2010, i to bez kamate – objašnjava Štrbić.

Radnici prete štrajkom

Međutim, dok se novac rasipa na ovaj način, beogradska firma je trenutno u dugovima do guše (oko 800 miliona dinara), a radnicima prvi put kasne plate.
Zaposleni su zbog toga i nedavno organizovali štrajk upozorenja, a ukoliko se situacija ne poboljša, biće i generalne obustave rada.