Direktor GSP-a: Naši kontroroli ne smeju da legitimišu putnike!

Po sistematizaciji, imamo pravo da na određeno vreme rotiramo svoje ljude i da ih angažujemo na promovisanju i podsticanju plaćanja gradskog prevoza. Ali, nemamo ovlašćenje da se bavimo prodajom i kontrolom. Pomoć koju pružamo kontrolorima 'Bus plusa' je samo naša dobra volja, izjavio je Milković.

Iako je najavljeno da će Beograđane od 1. septembra u javnom prevozu da kontroliše povećan broj kontrolora, takvo stanje na terenu je da ispravnost putnika proverava 280 radnika „Apeksa”.

Njima, istina, podršku pruža 200 zaposlenih iz GSP „Beograd”, međutim, ovo pojačanje se više ogleda u motivisanju i podsticanju sugrađana da plaćaju prevoz. Kontrolori GSP nisu zadužili aparate za proveru karata, niti su ovlašćeni to da rade, pišu Večernje novosti.

– To što smo naše zaposlene rasporedili u kontrolu je trenutno i privremeno rešenje. Po sistematizaciji, imamo pravo da na određeno vreme rotiramo svoje ljude i da ih angažujemo na promovisanju i podsticanju plaćanja gradskog prevoza. Ali, nemamo ovlašćenje da se bavimo prodajom i kontrolom. Pomoć koju pružamo kontrolorima „Bus plusa” je samo naša dobra volja, i od Direkcije za javni prevoz, odnosno od Sekretarijata za saobraćaj zavisi koliko ćemo na ovim poslovima biti angažovani –  objašnjava v. d. direktora GSP „Beograd” Željko Milković.

Podaci Direkcije za javni prevoz govore da je pojačana kontrola povećala prodaju karata za čak 30 odsto. Međutim, prvi čovek gradskog prevoznika kaže da pomaka na bolje ima, ali da nivo naplate još nije zadovoljavajući.

– U Direkciji poboljšanje mere drugim parametrima, a za nas u GSP jedino je merodavno koliko novca dobijemo za normalno funkcionisanje. Bolje je nego što je bilo, ali još nisam zadovoljan. Tek kada ostvarimo cilj, a to je prihod veći od 900 miliona dinara, moći ću da kažem da smo uspel – kaže v.d. direktor GSP.