Iskustvo koje svaki student zaslužuje ‘Case Study Show 2017’

case stady show
promo

Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd organizuje jedanaesti put zaredom projekat „Case Study Show 2017“, koji će se održati u periodu od 3. do 11. marta na Fakultetu organizacionih nauka i u Narodnoj banci Srbije.

 

Case Study Show je manifestacija edukativno-takmičarskog karaktera koja pruža idealnu priliku svim mladim i ambicioznim studentima da zakorače u poslovni svet i da teorijsko znanje stečeno tokom studija primene u praksi.

Studenti se takmiče u rešavanju studije slučaja, koja predstavlja realan poslovni problem kompanije učesnice, a najuspešnije takmičare očekuje program prakse, treninga ili organizacije specijalnog događaja u kompaniji za koju su rešavali studiju slučaja.

O značaju i potencijalu ovog projekta najbolje govori činjenica da projekat podržavaju neke od najboljih kompanija na našem tržištu kao što su: Delhaize Serbia, Mozzart Bet, Roche, Henkel, Vip mobile, Bosch, Opel Srbija, eFront, Philip Morris International, Quantox Technology,TeleSign i Centili.

Prvi dan projekta je rezervisan za svečano otvaranje i Meet Up na kom se studenti mogu predstaviti kompanijama učesnicama u neformalnoj atmosferi i ostaviti svoj CV u online bazu koja će biti prosleđena svim partnerima projekta.

Zatim, 4. i 5. marta, u okviru Case Academy-a se održavaju predavanja na Fakultetu organizacionih nauka u okviru kojih će studenti koji nemaju dovoljno iskustva u rešavanju studije slučaja imati priliku da kroz četiri predavanja i radionicu nauče od stručnjaka iz ove oblasti nešto više o načinu na koji bi trebalo da pristupe rešavanju realnog poslovnog problema.

Nakon odslušanih predavanja studenti će imati priliku da stečeno znanje primene u okviru Case Room-a, koji se održava 9. i 10. marta i koji predstavlja takmičarski deo Case Academy-a. Studenti se takmiče u timovima od po tri člana i imaju četiri sata da reše zadati poslovni problem.

Paralelno sa Case Room-om se održava Business Case koji predstavlja glavni i ujedno i najveći deo Case Study Show-a. Studenti se takmiče u timovima od po četiri člana i imaju pet dana da reše studiju slučaja, čije rešenje nakon toga prezentuju u prisustvu predstavnika kompanija, medija i ostalih studenata. Case Room i Business Case se održavaju na Fakultetu organizacionih nauka.

Poslednji dan projekta, 11. mart, će se održati u Narodnoj banci Srbije i namenjen je za Speed Dating koji pruža priliku svim zainteresovanim studentima da se kroz formu kratkih intervjua predstave vodećim kompanijama na domaćem tržištu. Nakon Speed Dating-a sledi svečano zatvaranje projekta.

Projekat je otvoren za sve studente Beogradskog univerziteta.

Za ovogodišnji Case Study Show svi zainteresovani studenti se mogu prijaviti u timu ili individualno, slanjem CV-a i popunjavanjem forme na zvaničnom sajtu organizacije. Prijave su otvorene do 17. februara.

Za više informacija možete posetiti zvaničan sajt www.estiem.org.rs ili poslati mail na [email protected].