Kolovozi prohodni i suvi u nižim predelima, na planinama obavezni lanci

Saobraćaj se od jutros odvija po suvim kolovozima u nižim predelima, dok je upotreba lanaca neophodna na pojedinim planinskim putevima, saopštio je jutros Auto-moto savez Srbije (AMS S).

Nastavak padavina u višim predelima uzrok je otežanog saobraćaja. Iz AMS S upozoravaju na oprez pri kretanju ka zimskim turističkim centrima zbog snega koga na kolovozu ima i do pet centimetara.

IZ AMS S-a podsećaju da je zimska sezona i dalje u toku i da je zimska oprema obavezna.

Magla smanjuje vidljivost na području Zlatibora i Crnog Vrha.

Uticaj na prohodnost puteva ima i česta pojava odrona, i to najviše duž Đerdapske i Ibarske magistrale. Ima ih i na ostalim putnim pravcima kroz stenske useke i klisure, kao i dolinom Ibra i Drine.

Na graničnim prelazima, prema podacima Uprave granične policije zadržavanja putničkih vozila su do 30 minuta.

U toku su i radovi na deonici autoputa E-75 između Ralje i Malog Požarevca, u smeru od Beograda ka Nišu.

Na autoputu E-75 saobraćaj je preusmeren na paralelne puteve kod Grdelice, zatim na deonici Vladičin Han – Vranje između Poloma i Prevalca, i kod mesta Gramađe.

Put Beograd-Smederevo je zbog radova sužen na deonici Grocka-Brestovik, te vozila prolaze naizmenično.

Na putu Kosjerić-Požega vozila prolaze naizmenično u mestu Pesak, zbog klizišta.