Istraživanje je sprovedeno na on-lajn panelu agencije Smart Plus Research, na nacionalno reprezentativnom uzoku prema polu, godinama i regionima.

 

Istraživanje agencije Smart plus research pokazalo je da će više od polovine ispitanika na doček Nove godine izdvojiti manje od 50 evra.

Četvrtina učesnika ankete će za najluđu noć opredeliti između 50 i 100 evra, svaki deseti između 100 i 200 evra, dok će još po jedan odsto ispitanih potrošiti između 200 i 300, odnosno između 300 i 400 evra.

Što se tiče izdataka za novogodišnje poklone, polovina ispitanih je svoj izbor zasnovala na željama svoje dece, a još petina je prijateljima i porodici poklonila ono što su rekli da žele da dobiju.

Još petina je darove izabrala na osnovu viđenog u prodavnici a još 15 odsto na onome što su videli na internetu. Svaki deseti je “znao šta im je potrebno, jer sluša njihove želje”.

Nabavka poklona je u tri petine slučajeva finansirana novcem od plate, patina ih je platila ušteđevinom koja je namenjena za novogodišnje poklone, a svaki deseti je koristio novac od penzije.

Što se tiče odlaksa na zimovanje ili skijanje, svega pet odsto ispitanih je odgovorilo potvrdno, 85 odsto neće ići na zimpovanje, dok će devet procenata ispitanih možda ići.



loading...