Nakon što su stručnjaci upozorili da je auto-put kod Pirota otvoren, a da prethodno nije završen, zbog čega su se za nepuna dva meseca na njemu pojavile rupe, iz Ministarstva saobraćaja ovo potvrđuju i kažu da će završni, habajući sloj asfalta biti postavljen na proleće.

 

U prisustvu velikog broja građana, zvaničnika i novinara, premijer Aleksandar Vučić je put svečano otvorio 30. decembra, iako još uvek nije bio gotov, odnosno nije bio “preliven” finalnim zaštitnim slojem asfalta.

Kako kažu u Ministarstvu, posao nisu mogli da urade do kraja “zbog nastupajućeg zimskog perioda”, ali upravo je tokom zime i redovnog zimskog održavanja puteva nedovršeni asfalt i oštećen, prenose Južne vesti.

Zbog nedostatka završnog habajućeg sloja, prilikom redovnog zimskog održavanja i usled neadekvatnog rukovanja čistačima snega,  na kritičnim mestima došlo je do oštećenja površine asfalta koja se saniraju svakodnevnim redovnim održavanjem – navode iz Ministarstva saobraćaja.

Roditelji koji ne vakcinišu dete plaćaju 150.000 dinara i NE MOGU DA GA UPIŠU U ŠKOLU

U šturom odgovoru koji su, kako sami kažu, dobili od “Koridora Srbije”, u Ministarstvu nisu precizno odgovorili zašto je nezavršeni auto-put otvoren za saobraćaj bez završnog sloja i bez slivnika, i to pred nastupajuću zimu kada se očekuje da preko takvog auto-puta prolazi teška mehanizacija za čišćenje snega.  

Deonica Crvena Reka – Čiflik auto-puta E-80 puštena je u privremeni režim saobraćaja radi povećanja bezbednosti odvijanja javnog saobraćaja. Leva strana mosta broj 1 dužine 497 metara puštena je u saobraćaj sa izgrađenim prvim izravnavajućim slojem asfalta preko betonske površine zaštićene hidroizolacijom – kažu u Ministarstvu.

Kada vremenski uslovi dozvole, finalni habajući sloj će, kažu, biti postavljen “čime će se eliminisati mogućnost nastajanja sličnih oštećenja”.

Podsetimo, pri otvaranju sporne deonice Koridora X, Vučić je naložio da put mora da bude otvoren do kraja marta 2017. 

Prema rečima stručnjaka, kako prenosi N1, pored toga što nema završnog sloja celom dužinom, i osnovni sloj je neravan, zaustavna traka zatvorena jer nisu urađeni slivnici, a na mostu se javljaju brojne rupe jer je asfalt nanet preko metalnih ploča za koje ne može da se veže. 



loading...