Plastične operacije i ubrizgavanje silikona postaju "aut", a novi bizarni trend za povećanje usana stigao je, nažalost, i u Srbiju.

 

Mlade dame, ali i momci, sada imaju novu opsesiju, a reč je o plastičnoj pumpici za povećanje usana.

Devojke koje su zaluđene ovim trendom uzrasta od 16 do 20 godina, koriste ovu spravu pre izlaska u provod, a i u školi na odmoru.

Ko nema pumpu, koristi čak i čaše za rakiju i tako isisava vazduh kako bi usne bile veće nekoliko sati, piše “Kurir”.

Vakumom se podstiče cirkulacija, krv se bukvalno upumpava u usta, gde zatim ostaje određeno vreme. Nakon korišćenja, kad dobiju željeni efekat, fotografišu se i slike postavljaju na društvene mreže na bi li dobili što više lajkova. Ova vakum pumpica košta oko tri hiljade dinara, pa i više, a među poznatima su je isprobale i modna blogerka Zoranah, kao i pevačica Katarina Grujić.

Školski psiholog Branka Tišma smatra da je dostupnost ovih proizvoda jedan od najvećih problema.

“Mislim da to nije bezazleno i da se koristi na način koji je teško kontrolisati. Mlade osobe ne shvataju da javne ličnosti nisu jedini ideal lepote. Ovo možemo nazvati epidemijom pogrešnih stvari i površnosti. Postajemo društvo koje konzumira sve i svašta i strašno je čemu su sve deca izložena u razvoju”, kaže Tišma i navodi da mediji i rijaliti programi mnogo utiču na to što deca žele da izgledaju kao učesnici tih programa.

Psihoterapeut Zoran Milivojević ističe da mladi postaju opterećeni lepotom i međusobnim takmičenjem.

“Nekome su usne tanke, a savremeni diktat podrazumeva pune usne, koje su znak seksualnosti. Ta nova tehnika služi za pravljenje selfija, fotografija se postavi na neku društvenu mrežu i onda se takmiče među sobom ko će imati više lajkova. Mladi ljudi nemaju dobro razvijene socijalne veštine, dovoljno je da si pasivan i veoma privlačan. Oni gaje iluziju da je lepota dovoljna da bi se stekao socijalni kvalitet života”, kaže Milivojević.



loading...