Stari železnički most se ne ruši, a BG-METRO će da sačeka: OVO SU PRIORITETNI PROJEKTI i biće GOTOVI do 2021. godine!

Železnički most
Wikipedia/Михајло Анђелковић

Objavljen je plan sređivanja Beograda i to u tri faze!

 

Uprkos najavama da bi izgradnja metroa u Beogradu mogla da počne 2020. a da prva linija bude završena već 2022. godine, nadležne gradske službe su pripremile dokument u kojem stoji da izgradnja prve linije metroa nije među saobraćajnim prioritetima koje bi trebalo početi ili završiti do 2021. već je planirana u drugoj fazi do 2027. godine!

Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove stavio je na javni uvid Nacrt Izmena i dopuna regionalnog prostornog plana administrativnog područja Beograda sa Izveštajem o strateškoj proceni, u koji svi građani mogu da imaju uvid do 20. aprila.

U njemu su pobrojani strateški saobraćajni prioriteti koje treba ostvariti do 2033. godine i to kroz tri faze – prvi do 2021., drugi do 2027. i treći do 2033. godine.

Kako stoji u ovom dokumentu koji se može videti na zvaničnom sajtu Grada Beograda, prioriteti do 2021. godine su:

* izgradnja tunelske veze Savske i Dunavske padine

* proširenje sistema BG voza – linija 2 do Resnika, linija 4 do aerodroma, otvaranje novih stanica na liniji 1 na deonici Novi Beograd – Batajnica, nova stanica Košutnjak na liniji 2 Centar – Resnik

* izgradnja sektora 4 i 5 Unutrašnjeg magistralnog prstena od Ustaničke do Pančevačkog mosta

* izgradnja/rekonstrukcija Starog železničkog mosta u pešačko-biciklistički

* izgradnja Obilaznice oko Beograda (deonice Batajnica – Dobanovci i Ibarska magistrala – Bubanj potok)

* Most na Savi, Savska gazela i pristupne saobraćajnice

Zatim, u drugoj fazi, pobrojani su prioriteti do 2027. godine:

* izgradnja prve faze prve linije metroa od Makiškog polja do Pančevačkog mosta ili Ade Huje

* izgradnja sektora 2 i 3 UMP – tunel od Careve ćuprije do Ustaničke

* izgradnja Spoljne magistralne tangente od petlje Lasta do Ade Huje

Konačno, tu su i zadaci do 2033. godine:

* druga linija metroa Ustanička – Zemun i završetak prve linije do Mirijeva.