Oni su pretvorili rad u video igre i počeli sa instaliranjem velikih ekrana pored radnih stanica.

Na njima će se prikazivati jednostavne igre sa imenima poput PicksInSpace, Mission Racer i CastleCrafter, koje će fizičke akcije radnika, poput premeštanja robe prevoditi u virtuelne pokrete u okviru igara.

Tako će, na primer, brzina pakovanja objekata uticati na brzinu kretanja automobila u nekoj od igara, pa će pobeđivati oni koji su najefikasniji, piše PC Press.

Igre su zamišljene tako da rad učine manje napornim, te da poboljšaju produktivnost radnika kod kojih će se, tvrde eksperti, probuditi takmičarski duh.

Učestvovanje u igrama se odvija na dobrovoljnoj bazi, te su ekrani već instalirani na pet lokacija u Sjedinjenim Američkim Državama, gde menadžeri nagrađuju radnike koji su najbolji u nekoj igri, a nagrade su u obliku valuta kompanije koje radnici mogu da zamenjuju isključivo za Amazon proizvode.

Proces pretvaranja rada u igru poznat je kao Gejmifikacija, te se u nekim kompanijama već koristi za testiranje servisa i proizvoda, kao i za povećavanje produktivnosti.