Uskoro deca neće ni znati šta je ‘Barbika’

Doskora vodeći svetski proizvođač igračaka, američki Matel, saopštio je danas da opada prodaja legendarne lutke 'Barbi' što donosi finanijski negativan rezultat, posebno pred predstojeći vrhinac prodaje za Božić.

Prodaja lutke je opala za 21 odsto u trećem kvartalu zaključno s 30. septembrom, dok je u prethodnom kvartalu prodaja opala za 15 odsto.

Finansijska napetost u Matelu porasla je pošto je nedavno njegov rival Hasbro kupio prava za prodaju lutke iz Diznijevog filma “Frozen” počev od 2016. godine.

Tržište lutaka je teško zbog velike konkurencije, dok su ciljna grupa većinom devojčice.

Matel od skora prodaje lutke za dečake, a ta prodaja je porasla za četiri odsto.

Deonice Matela čije je sedište u Kaliforniji, današu donosile profit od 97 centi po akciji i prihod firmi od 2,02 milijardi dolara, što je manje od očekivanog rezultata na Vol stritu.

Analitičari su očekivali profit od 1,02 dolara po akciji i prihod od 2,18 milijardi dolara.