U nagradnoj igri "Uzmi račun i pobedi" izvučena je "zalutala" koverta koja je bila upućena AMSS-u, a jedna dobitnica nije htela da preuzme nagradu, frižider, jer nije imala gde da ga stavi. Apsolutni hit nagradne igre ipak je opština Blace, čiji su građani dobili dva stana, mikrotalasnu, tablet i telefon.

 

Ključevi stanova iz četvrtog izvlačenja nagradne igre “Uzmi račun i pobedi” otišli su u Blace i jednoj beogradskoj porodici. Osim stanova, podeljeno je još više od 200 nagrada. Svi oni izvučeni su iz bazena sa više od osam i po miliona pristiglih koverata. Svaki građanin poslao više od 1,5 koverte.

Ivan Radak iz Naleda ističe da su dosadašnji rezultati nagradne igre i učešće građana prevazišli očekivanja. Podaci pokazuju da je čak četvrtina građana učestvovala, a uzor, kada se počelo sa nagradnom igrom, bila je Slovačka gde je učešće uzelo 10 odsto građana, rekao je Radak gostujući u Dnevniku RTS-a.

Najviše koverata poslato je iz Beograda – 2,4 miliona, dok su Novosađani poslali 380.000, a Kragujevčani 260.000 koverti.

Međutim, kada se gleda po glavi stanovnika, podaci su drugačiji – najuspešniji su Bela Palanka, Dimitrovgrad, Plandište, Bela crkva, Golubac. Dvanaest najaktivnijih će dobiti besplatnu vaj-faj zonu, a prvih pet po 20.000 evra, dok će građani odrediti u koje svrhe će se novac koristiti, rekao je Radak.

Najviše nagrada otišlo je u Beograd, oko 200, a slede Kragujevac i Novi Sad sa 37 i Niš sa 27.

– Komisija još utvrđuje ko je sve dobitnik, ali Blace je apsolutni hit – u tu opštinu otišlo je pet nagrada – dva stana, tablet, mikrotalasna i telefon. Dvadeset devetog marta oni su bili i 13. u takmičenju opština, možda uzmu i vaj-faj zonu – rekao je Radak.

Zanimljivo je da je jedan građanin dva puta izvučen – dobio je blender i tablet, dok neki izvučeni nisu hteli da prime nagradu, rekao je Radak.

– Jedna gospođa nije htela frižider jer nije imala gde da ga stavi. Svakako će joj biti naknadno uručen. Juče je za automobil izvučena koverta koja je zalutala – bila je upućena AMSS-u. U jednoj koverti bili su samo slipovi na kojima su bili popusti – objašnjava Radak.

Ideja nagradne igre je, ipak, mnogo veća od dobijanja nagrade – osvestiti građane i naterati ih da se bore protiv sive ekonomije.

Radak ističe da je skočio promet preko fiskalnih kasa za 30 odsto kod malih obveznika gde je najveća siva zona, kao i broj prijava zbog neizdavanja računa.

– Veoma smo zadovoljni i izvesno je da ćemo ponoviti ovu nagradnu igru – zaključio je Radak.