Beograđani koji su primorani da ovaj most koriste svakodnevno, veoma im je neprijatno jer se most nalazi u prilično lošem stanju. Ipak, na višegodišnje pritužbe građana, vlast je ostala nema.
Beograd je pred predstojeće vanredne izbore postao pravo gradilište – rekonstruiše se sve što je poslednjih godina, ali i decenijama Beograđanima bilo trn u oku.
Međutim, jedan vrlo frekventan most već godinama ostaje u zapećku, uprkos brojnim žalbama svih koji su makar jednom prošli vozilom preko njega.
U pitanju je Tramvajski most, koji je prava opasnost za sve vozače koji se nađu na njemu. Rupe koje se nalaze sa obe strane mosta prava su noćna mora za svakog vozača. Ne tako mali broj njih uspeo je da ošteti svoj četvorotočkaša u pokušajima da obiđe rupe i izbegne tramvajske šine…
Podsetimo, u decembru prošle godine Siniša Mali rekao je da je donesena odluka da se u narednoj godini uradi proširenje tramvajskog mosta sa još po dve dodatne trake u oba smera, a sve kako bi bio rešen jedan od najvećih problema grada – saobraćaj.
– Most će ići pored Ekonomskog fakulteta direktno u tunel koji će izlaziti negde kod Cvijićeve ulice i Bulevara despota Stefana. Možda će imati i krak ka Dunavskoj ulici. A sa novobeogradske strane ćemo proširiti izlaz sa sadašnjeg tunela, desno će ići ka Ušću, a levo ka Bulevaru Zorana Đinđića – rekao je Mali, i zaključio da bi gradnja novog mosta trebalo da počne početkom 2017. godine.
Dotle, izbegavajte Tramvajski most kad god možete kako biste sačuvali auto i gume.