Istraživanje je pokazalo da na putu do upešne karijere stoje neke od ovih navika. Potrudite se da ih iskorenite.

Previše ste sigurni u sebe

Sve kolege gledate sa “visine” i mislite kako vam nisu ni do kolena. Preterana sigurnost i isticanje svojih kvaliteta saradnici mogu da protumače kao arognciju. Ako vas šef zamoli da skuvate kafu, ne doživljavajte to kao uvredu, jer će vaša spremnost da pomognete negde sigurno biti zabeležena, što će vam kasije koristiti.

Ne cijenite sebe dovoljno i ne znate da kažete ne

Ukoliko vam nešto smeta ili se ne slažete sa nekim stavom, u redu je da to glasno i kažete. Takođe, ukoliko ne želite da ispunite neki zahtev, recite glasno ne, ali naravno na pristojan način.

Trudite se da budete maksimalno bliski sa šefom

Na radnom mestu, pre svega, održavajte polovni odnos. Nauka ne savetuje preterano zbližavanje sa kolegama. Ne razmišljajte šta kolege misle o vama, već se potrudite da posao obavljate što bolje možete.

Nemate strpljenja

Razumljiva je potreba i želja za brzim uspehom. Ali ništa što je dobro i održivo se ne događa preko noći. Naučite da budete strpljivi i gledajte na sve što radite kao na odličnu školu i prikupljanje dodatnog iskustva.

Ignorisanje kolega

Jako je bitno da upoznate sve kolege i sa njima ostvarite barem minimalnu komunikaciju. Dobri odnosi među kolegama,pa čak i kada niste u direktnoj poslovnoj vezi, će vam kad tad koristiti.

Nemate dugoročan cilj

Kreirajte sopstvenu viziju o tome gde želite da budete za godinu dana i tako svake godine, a usput merite napredak.

Kritike vam teško padaju

Jako je važno da naučite da prihvatate konstruktivnu kritiku i naučiti nešto iz nje. Pa čak i kad kritika nema pravih osnova, ostanite mirni. Zatražite pojašnjenje. Svađe ne vode nikuda, pa ih ne praktikujte.

Ne priznajete kada pogešite

Ovo je karakteristika nezrelosti i nesigurnosti. Kada napravite grešku to i priznajte, jer svako greši po nekda. Osim toga, kolege će vas više ceniti.

Pričate i više nego što bi trebalo

U želji da budete šarmantni ponekad vam izleti previše informacija pred ljudima koji ih ne bi trebali da ih čuju. Privatnim stvarima nije mesto u kancelariji.