6 načina da parče pice učinite zdravijim obrokom

Pre nego što se odlučite za parče pice, učinite ga zdravijim uz pomoć ovih nutritivnih saveta.

Milioni ljudi svakoga dana za obrok pojedu picu, unoseći na taj način visok nivo kalorija. U zavisnosti od toga u kojoj meri je jedete i kako, što se posebno odnosi na nadeve koje u nju ubacujemo, pica može biti i zdravija varijanta obroka. Kako biste je učinili kvalitetnijim zalogajem, sledite ovih šest saveta nutricionistkinje Erin Palinski Vejd.

1. Preliv od povrća
Preliv od povrća sadrži desetine kalorija manje (a obično je bez masti) u poređenju sa onim od kobasica i feferona, a za koje god povrće da se odlučite, nećete pogrešiti. Luk, paradajz, paprika i brokoli su dobar izbor jer sadrže vitamine A i C i puno vlakana.

2. Recite “ne” debelim korama
Ukoliko ste ljubitelj tanke podloge za picu, to je i te kako dobar izbor – svako parče sadrži 50 do 100 kalorija manje od običnog.

3. Držite se mocarela sira
Mocarela sir prirodno sadrži nešto manje masti, uključujući i zasićene masti, u odnosu na sve ostale vrste sireva, a sveža mocarela je najbolji izbor. Ukoliko se, pak, odlučite za parče bez sira, znatno ćete smanjiti nivo masti i natrijuma.

4. Iscedite od viška ulja
Pre nego što pojedete parče pice, naka višak ulja ostane u vašem tanjiru – bukvalno pustite da se iscedi sa vašeg parčeta.

5. Testo od celog zrna žitarica
Ono je bogato vlaknima koji nam pomažu da se osećamo sitim i na taj način nas ograničavaju da ne pojedemo previše.

6. Ne jedite kasno noću
Izbegavajte da jedete picu pred spavanje jet ona može da uzrokuje probleme poput gorušice i loše probave, kao i da izazove nadimanje sutradan (zahvaljujući natrijumu). Stoga, neka pica radije bude vaš izbor za ručak, ne za večeru.