BEZ GLADOVANJA I VEŽBANJA: Šest trikova za mršavljenje koji će prepoloviti kilažu

Iako je leto već počelo, mnogi su i dalje na dijetama i pokušavaju da se reše preostalih nekoliko kilograma.

pixabay

Ukoliko se već duže vreme mučite, predlažemo vam zanimljive metode, koje mogu da vam pomognu da se rešite viška kilograma.

Pokušajte da primenite ovih 6 saveta i trikova i olakšajte sebi proces mršavljenja!

1. Promenite posuđe iz kog jedete

Istraživanja su mnogo puta pokazala da ako jedete iz manjih tanjira to dovodi do toga da ćete u organizam uneti i manje hrane. Ne samo da ćete za početak staviti manje hrane na vaš tanjir, već će i sama porcija izgledati veće ako ih budete servirali na manji tanjir. Smanjite veličinu posuđa i činija kod kuće.

Kada ručate, tražite tanjir ili činiju za salate i prebacite hranu u njih pre obroka, piše portal Mogu ja to sama.

2. Sklonite se od ekrana dok jedete

Smatra se da prosečna odrasla osoba provodi pet sati dnevno ispred televizije. To je dragoceno vreme koje biste mogli da potrošite na planiranje obroka ili vežbanje. Između ostalog, kada gledamo nešto na tv-u ili telefonu dok jedemo, možemo da se zaboravimo i unesemo mnogo više hrane, a samim tim i kalorija u naš organizam.

3. Spavajte u hladnijoj sobi 

Stručnjaci smatraju da telo sagoreva sopstvene masti tokom noći spavajući u hladnoj sobi. Zbog toga pokušajte da se ne utopljavate previše, a leto je idealno vreme da uživate u što hladnijim prostorijama, čak i tokom spavanja.

4. Uzimajte multivitamine

Učesnicima jednog istraživanja od pre nekoliko godina su šest meseci davali placebo tabletu, dodatak kalcijuma ili multivitamin. Na kraju, grupa koja je uzimala vitamine imala je znatno manje telesne masti u odnosu na ostale dve grupe.

Istraživači su teoretski zaključili da naša tela mogu da nam poručuju da jedemo više kada nam nedostaju određene hranjive materije, i da redovno uzimanje multivitamina nadoknađuje ove nedostatke.

5. Služite se pravilom 20 minuta

Servirajte odgovarajuće veličine porcija svaki put kada jedete. Ako završite jednu porciju i žudite za drugom, sačekajte najmanje 20 minuta da vidite da li i dalje osećate glad. Našim telima je potrebno toliko dugo da shvate da smo fizički siti. Ako vam se stomak i dalje “buni” i želi još hrane i posle 20 minuta, onda možete uneti više hrane.

6. Začinite hranu

U obroke dodajte ljute začine poput ljute paprike ili bibera. Intenzivniji ukusi učiniće da se osećate zadovoljnim manjom porcijom hrane. Pored toga, unećete znatno manje hrane nego da nije začinjena.



loading...