Nekoliko dubokih i kontrolisanih udaha mogu biti trik do usporavanja otkucaja srca. Ovo smanjuje krvni pritisak i smanjuje proizvodnju stresnih hormona.

UDAHNITE DUBOKO

U najstresnijim trenucima ne zaboravite da koristite metod za smirenje: disanje. Nekoliko dubokih i kontrolisanih udaha mogu biti trik do usporavanja otkucaja srca. Ovo smanjuje krvni pritisak i smanjuje proizvodnju stresnih hormona.

ZAGRLITE OSOBU KOJU VOLITE

Ne postoji ništa bolje od zagrljaja. Toplota i zadovoljstvo koje osećamo dok grlimo voljenu osobu nas čine da se osećamo srećnije i opuštenije. Takođe, zagrljaj dovodi do fizičkih dobrobiti, kao što je snižavanje krvnog pritiska.

OPTIMIZAM
Malo optimizma mnogo daje. Pogled na svetlu stranu života je povezan sa zdravijim srcem i jačim imunim sistemom. Sledeći put kada se okrenete pesimizmu, setite se lepih stvari i sklonite te crne oblake, piše Žena.

POMERITE POGLED OD KOMPJUTERA
Ako dnevno mnogo vremena zbog posla provodite ispred računara, probajte tehniku dvadeset minuta. Svakih dvadeset minuta pomerite pogled na nešto što je udaljeno dvadeset koraka od ekrana i gledajte u to dvadeset sekundi. Na ovaj način ćete sačuvati vid.

PERITE RUKE
Za ovo vam treba dvadeset sekundi. Ljudi koji češće peru ruke imaju manje šanse da se razbole.

VEŽITE POJAS
Mnogi ljudi nemaju naviku da vezuju pojas kada sednu u kola. Dobro znate da vam pojas može spasiti život. Nije teško steći ovu jednostavnu naviku. Budite bezbedni u vožnji.



loading...