Ulje kokosa daje vašem telu prijatan i lagan miris, a ono što sadrži u sebi pomaže u borbi protiv stvaranja i rasta bakterija koje uzrokuju neugodan miris. Sam znoj neće nestati zbog ulja, ali se njegov miris neće osjetiti kao pre. Preporučuje se da kokosovo ulje stavite ispod pazuha odmah nakon tuširanja.

Limun i slično citrus voće odlično funkcioniše u borbi protiv neugodnog mirisa nogu i neugodnog zadaha. Limun u sebi sadrži kiselinu koja se bori protiv bakterija, te se preporučuje konzumiranje jedne čaše vode sa limunom ujutro ukoliko želite sprečiti problem sa zadahom. Još jedna od jako korisnih opcija jeste da iscjedite pola limuna, utrljate ga ispod pazuha i na stopala, ostavite da se osuši te se zatim istuširate.

Peršun je je namirnica koja se koristi za mnogo stvari, a malo je poznato da igra odličnu ulogu u otklanjanju neugodnih mirisa. Neugodni mirisi nestaju od konzumiranja i utrljavanja peršuna.

Nana ima smirujući učinak, te se koristi da bi se sprečile tečnosti koje telo ispušta. Nana se može konzumirati sveža, sušena ili u obliku eteričnog ulja. Može se jesti, ali se može i nanositi na telo.

Ukoliko želite uživati u ukusnoj hrani i smanjiti neugodan miris tela, konzumirajte cimet što češće. U dnevni raspored hrane i napitaka ubacite i zeleni čaj jer je pun organskih kiselina koje se bore protiv rasta i razvijanja bakterija. Na listu dodajte i ruzmarin koji sadrži mentol i pomaže u održavanju normalnih mirisa tijela. Možete se tuširati u kupkama u kojima su eterična ulja ruzmarina ili razmutiti nekoliko kapljica ulja u 100 grama vode te namazati pazuhe.