Borite se sa viškom kilograma? Samo pratite ove savete i SMRŠAĆETE BEZ IZGLADNJIVANJA!

Voćna salata
Pixabay.com

Već dugo se borite sa viškom kilograma i nikako da smršate? Samo pratite ove savete i smršaćete bez mnogo gladovanja

 

Sada ćemo objasniti par jednostavnih stvari, koje ćevam pomoći da shvatite gde grešite i zašto se kilogrami “ne tope” iako ste izbacili alkohol i ugljene hidrate iz ishrane. 

Pa za početak, vratimo se na ugljene-hidrate.

1. Ograničite unošnje ugljenih hidrata

Kada kažemo da ograničite unošenje ugljenih hidrata, to ne znači da treba uopšte da prestanete da ih jedete. To samo znači da smanjite njihovo unošenje, a da povećate potrošnju energije, tj. da češće vežbate.

Na ovo se odnosi i da izbacite loše navike kao što je grickanje čipseva, grisina i drugih “grickalica” dok radite u kancelariji. Takođe ovo se odnosi i na to da pred spavanje dok se opuštate gledajući televiziju posle napornog dana na poslu, ne jedete slatkiše i grickalice dok ležite pa da se posle samo prebacite u krevet na spavanje. Ako ne možete bez testa i slatkiša ubacite ih u ručak i nešto manje u večeru, a između obroka nikako ne uzimajte užinu koja obiluje šećerom i brašnom. Takođe između obroka gledajte da se potrošite psihosomatski i fizički, tako da se posle posla ili večere barem prošetajte.

2. Redukujte veličinu porcije

Ovo znači da za ručak i večeru, ako ih pravite sami protein koji uzimate može da bude veličine dlana, a ugljeni hidrat veličine teniske loptice.

Danas kod nas, a naročito u svetu porvije u restoranima i kioscima brze hrane postaju sve veće. Stoga kada ste primorani da jedete van kuće uvek tražite malu, eventualno srednju veličinu pocije. A, kada ručate ili večerate kod kuće, a želite da smršate smanjujte sebi porciju tako što ćete smanjiti kutlaču iz koje sipate i tanjir u koji sipate.

3. Smanjite unošenje povrća koje sadrži mnogo skroba

Često favorizujemo povrće kao što je grašak, pasulj, šargarepa, kukuruz šećerac, orašasti plodovi, brokoli, spanać i kelj. Tako da je najbolje pošto oni sadrže mnogo skroba da ih svedete na jednu porciju dnevno ili da jedan dan spremate jednu vrstu od ovog povrća, drugi drugi, itd,…. Takođe možete da pravite jela od ovog povrća tako da svake nedelje jedete nešto drugo, prateći i uputstva o veličini porcije koje smo dali pod brojem 2.

4. Nemojte da kupujete šećerom zasićene slatkiše

Odnosi se naročito na bombone i gumenene bombone. Ovakve slatkiše, pa i čokoladu bolje je da zamenite šakom badema ili lešnika, kao i nekim voćem koje možete nositi i u torbi.

5. Okrenite se vodi i biljnim čajevima

Samo čaša vode ujutru i uveče može vam pomoći da izgubite kilograme, a još jedan pokretač koji će vas razbuditi i dati vam energiju je zeleni čaj.



loading...