Ili, što bi rekao jedan naš pevač: "Budim se često po noći, a znam da nisam ni pijan ni lud".

 

Interni sistemi i časovnici u organizmu pomažu nam da upravljamo telesnim funkcijama. Naše duhovno blagostanje i fizičko zdravlje direktno su povezani.

Tradicionalna kineska medicina mnogo pažnje posvećuje šablonima smeštanja i kretanja energije u delovima tela u različitim periodima. Tokom 24 časa u danu, naše telo šalje različitu količinu energije raznim delovima tela. Ukoliko se budite tokom noći u isto vreme, to može da znači da je vaša energija blokirana ili pogrešno usmerena, a to ume da poremeti prirodni balans organizma.

Pogledajte kad se budite i šta to znači, kao i kako vaša ishrana utiče na to.

BUDITE SE IZMEĐU 21 I 23h

U ovo vreme većina ljudi pokušava da zaspi. U tom periodu naš endokrini sistem se rebalansira, a enzimi se nadomešćuju. Endokrini sistem upravlja hormonima i metabolizmom. Ukoliko imate problema sa tim da zaspite u ovo vreme, moguće je da ste mentalno zaglavljeni u nekim dešavanjima tokom dana ili da se pripremate za sutrašnje izazove. Ponavljajte sebi pozitivne poruke kako biste se oslobodili tenzije. Takođe, ukoliko se slabo hranite, ili jedete previše kasno, takav način ishrane može dovesti do ovog šablona buđenja.

BUDITE SE IZMEĐU 23 I 01h

 

Moguće je da ste previše ozlojeđeni. U ovom periodu vaša jing energija prelazi u jang – aktivniju energiju koja se taloži da bi vaše telo bilo snažnije narednog dana. Ukoliko sami sebe ohrabrite i ponavljate reči koje će vam uliti dodatno samopouzdanje, smirićete se i očuvaćete energiju. Uz to, moguće je i da imate probleme sa bešikom, kao i da konzumirate previše nezdravih masnoća i ulja.

BUDITE SE IZMEĐU 01 I 03h

Ovaj period noći od ključne je važnosti za detoksikaciju i obnavljanje ćelija. Jetra razbija i oslobađa toksine i pravi svežu krv. Buđenje u ovo doba mogu da izazovu bes, frustracije i uopšte negativnost, pa je moguće da vam jetra šalje signale da bi trebalo da se oslobodite loših osećanja.

BUDITE SE IZMEĐU 03 I 05h

U ovim trenucima vaša pluća se oporavljaju i pune telo kiseonikom. Zato bi trebalo da se osigurate da ste u periodu između 3 i 5 časova ujutru pokriveni kako biste olakšali telesne funkcije. Ako se probudite u ovim momentima, pokušajte da radite vežbe za disanje. Problemi sa plućma uglavnom su povezani sa tugom i psihičkim bolom.

BUDITE SE IZMEĐU 05 I 07h

Svi toksini koji su razbijeni i pušteni tokom noći sada napuštaju sistem. Debelo crevo je najaktivnije u ovom periodu. Ukoliko se slabo hranite ili jedete mnogo kasno uveče to može dovesti do problema sa varenjem koji vas bude u ovo doba.