DA LI TREBA TRENIRATI PRAZNOG STOMAKA? Evo šta savetuju stručnjaci

Aktivnost i trening pre doručka često se promovišu, ali postoji i mišljenje da to može da ima posledice po celokupno zdravlje.

Pixabay.com

Ipak, trošenje masti treningom na prazan želudac bolje će poći za rukom osobama koje su na ishrani bez ugljenih hidrata i čije telo je već naviknuto da crpi energiju iz masti.

Pojedini nutricioniti tvrde da treniranje “praznog stomaka” neće pomoći pri ubrzanom mršavljenju, nego će samo doprineti manjku energije za optimalno izvođenje treninga.

– Sat do dva pre treninga treba pojesti neki lagan obrok koji se pretežno sastoji od proteina i zdravih masti, kako bi organizam imao dovoljno energije za trening – rekao je trener Stefan Šenfeld za britanske medije.

S druge strane, mnogi veruju da upravo treniranje nakon samog buđenja, odnosno nakon što niste ništa jeli u periodu od osam do 12 sati, podstiče ubrzano topljenje masnoća u organizmu.

– Treniranje na prazan želudac odlično je za one koji pokušavaju da održe kalorijski deficit i da skinu kilograme, jer će nakon treninga telo žudeti za proteinima, a ne za ugljenim hidratima i šećerima, kao što je to slučaj kod većine ljudi – kaže nutricionista Pamela Nisevi Bede.