Svaka namirnica ima svoju nutritivnu vrednost, ali postoje one kojima možete utoliti glad bez obzira na to što se već neko vreme mućite sa strožim režimo ishrane.

 

Ove namirnice zaista nemaju mnogo kalorija, ali to ne znači da ih možete jesti bez ikakve kontrole. Ukoliko nemate mere, to će se ipak odraziti na vašu figuru.

– Brokoli

– Špargla

– Karfiol

– Sveža boranija

– Celer

– Spanać

– Kelj

– Krastavac

– Bamija

– Kupus

– Kineski kupus

– Klice pasulja

Što se tiče preliva i dodataka, i tu ima namirnica koje možete da unosite u većim količinama

– Senf

– Kiseli krastavci

– Turšija

– Kiseli kupus

– Pileći ili goveđi bujon

– Soja sos

– Salsa

PIĆA:

– Kafa (po mogućstvu domaća, u svakom slučaju izbegavati mleko i šećer)

– Čaj (ponovo, bez mleka i šećera)

Ne samo da imaju nizak udeo kalorija, već su i potpuno zdrave. Prema tome, čak i ako niste na nekoj dijeti, a voleli biste da se rešite par kilograma, pokušajte da uvedete više ovih namirnica a smanjite kalorične i videćete promene.