DOBITNA KOMBINACIJA: Pre treninga, doručkujte OVO i dovedite figuru do savršenstva

Unos pravilno izbalansiranog doručka u velikoj meri će vam obezbediti veći učinak pri vežbanju. S druge strane u velikoj meri zavisi od vaših individualnih potreba, vaše sposobnosti za probavu hrane kao vežbi koje ćete raditi. Takođe važna stavka je i vreme koje imate /ili nemate za doručak posle vežbanja.

pixabay.com

Zalihe glukoze su prve koje nestaju u toku noći, što znači da nam je ostalo vrlo malo iste za jutarnje vežbanje. Ukoliko ne podignete nivo glukoze u krvi verovatno ćete se osećati usporeno i brže ćete završiti sa vežbanjem nego što ste imali u planu, ističu nutricionisti.

Prvo treba da razmislite o tome koliko dugo ćete vežbati. Užina će vam prijati ako vežbate do 30 min, međutim ako trening obično traje preko 45 min, preporučljivo je da pre istog doručkujete.

Šta je sa konceptom Kardio vežbanja?

Verovatno ste čuli za koncept Kardio vežbanja, koji se odnosi na aerobne vežbe bez unosa hrane u organizam pre istih. U nadi da postignu maksimalne rezultate i sagore masnoću mnogi će pokušati sa ovim vidom vežbanja. Međutim masnoća se sporije pretvara u energiju i samim tim bićete umorniji tokom vežbanja.

Šta jesti za doručak kako bi sebi obezbedili dovoljno snage za vežbanje?

Potražite jednostavne ugljene hidrate koji se brzo vare. Osim toga mala količina proteina i masti, daće vam dodatnu energiju.

Predlažemo:
  • Tost sa kikiriki puterom
  • Sir sa krekerima
  • Smuti
  • Voće
Ukoliko vam je potreban konkretniji obrok to može da bude:
  • Ovsena kaša
  • Sendvič sa kikiriki puterom i džemom
  • Žitarice od celog zrna sa mlekom
  • Sendvič sa jajima


loading...