Doručak bez ugljenih hidrata

Mit je da ćete zbog ugljenih hidrata ostati bez energije kasnije tokom dana. Baš su vam oni potrebni za stvaranje energije kako bi vaš organizam mogao da funkcioniše. Naravno pri tome izbegavajte belo brašno i žitarice pune šećera, već doručkujte cele žitarice ili integralna peciva.

Nered

Radni sto vam je prepun papira? Ne možete ništa pronaći u tom neredu? Istraživanje je pokazalo da je to jedan od glavnog uzroka umora na poslu, jer se vaš mozak mora previše naprezati kako bi otkrili gde ste ostavili neke papire koji vam trebaju taj dan. Zato ne budite lenji i pospremite sto, osećaćete se mnogo bolje.

Vitaminska voda

Voda s dodatkom vitamina, odnosno različitih ukusa danas je zastupljenija na tržištu od obične negazirane vode. Iako je svi masovno piju, ona može zavarati vaše telo. Vitamin B i taurin koji mnoge od tih voda sadrže zapravo mogu imati obrnuti učinak zbog kojeg možete biti samo umorni.

Rad za računarom

Ako provodite više sati dnevno za računarom nije ni čudno da ste umorni. Osim toga, previše vremena za ekranom može uzrokovati magljenje vida i glavobolje. Stoga stručnjaci preporučuju da svakih 20 minuta skrenete svoj pogled s ekrana i 20 sekundi se zagledate u neki objekat koji je udaljen od vas.

Ne jedete voće i povrće

To je vrlo jednostavno, voće i povrće potrebni su vašem organizmu. Antioksidansi koje ono sadrži štite vaše telo i daje vam energiju. Stoga, ne izbegavajte spanać, kelj, grejp ili papaju, oni su zdravi podizači energije.

Previše vežbate

Zdravo se hranite, vežbate, dovoljno spavate, ali ipak ste umorni. Možda je problem u tome koliko vežbate. Ako previše forsirate svoj organizam nećete se osećati dobro već ćete biti samo umorniji i željni sna.