Holivudska dijeta sa limunom: Kilogrami se tope velikom brzinom! (JELOVNIK)

napitak
Pixabay.com

Limun je najbolji sagorevač masti. Bukvalno iz izbacuje iz organizma

 

Limun je jedna od najboljih namirnica za skidanje kilograma jer sadrži hidroksicitrat koji sprečava nagomilavanje masti.

U njemu se nalazi etarsko ulje limonen koje blokira stvaranje holesterola, dok kora sadrži šećer polikosanol koji sagoreva masnoće.

Ovu dijetu sa limunom koja skida kilogram po kilogram sala (ali ne i mišića), smislila je nutricionistkinja Evelin Flahi.
S obzirom da delujepročišćavajuće, limun takođe sprečava nakupljanje tečnosti i eliminiše celulit.

Preporučena dnevna konzumacija je oko 4 limuna, u obliku soka i u obliku kore.

Antioksidativno delovanje

Limun pročišćava organizam i uklanja otrove zahvaljujući visokoj koncentracijivitamina C koji održava mladolikost.
Iako je kiseliji od bilo kog drugog voća, to je u stvari njegova prednost. Možete ga zasladiti medom ili šećerom ili ga jesti u obliku kriški.

Pogrešno je verovanje da limun izaziva pojačanu kiselinu u stomaku jer je želudac navikao na takve kiseline. Čak, visok nivo kalijuma u njemu može daneutrališe višak kiseline.

Jelovnik s limunom

Doručak (važi za sve dane): šolja čaja s limunom, 2 integralna tosta i kašikica marmelade od limuna

Ponedeljak: 

Ručak: kuvani pirinač (70 g) začinjen limunovim sokom, 2 kašikice ulja i 2 kašikice parmezana, zelena salata (150 g) s limunovim sokom i kašikicom ulja, voćna salata od sezonskog voća začinjena sokom od limuna.

Večera: prženi komadići teletine i šunke s kriškama limuna, integralni tost ili paketić krekera, spanać začinjen kašikicom ulja i limunovim sokom

Utorak

Ručak: oslić u foliji (150 g) s jednom kapi ulja, sokom jednog limuna i još jednog izrezanog na kriške, integralni tost ili paketić krekera, boranija kuvana na pari, začinjena s par kapi ulja i sokom od limuna

Večera: pileća prsa (150 g) pečena u tiganju s par kapi ulja, začinima i limunovim sokom, pečene paprike (crvene i žute) začinjene s par kapi ulja i sokom od limuna, te integralni tost ili paketić krekera

Sreda

Ručak: špageti (70 g) s jogurtom i limunom, zelena salata (150 g) začinjena sokom od limuna i kašikicom ulja, činija jagoda sa sokom od limuna i malo šećera.

Večera: kuvana hobotnica (150 g) začinjena kašikicom ulja, peršunom i sokom od limuna, boranija kuvana na pari začinjena s par kapi ulja i sokom od limuna, integralni tost ili paketić integralnih krekera

Četvrtak

Ručak: mešana salata od 40 g mocarele, 30 g tunjevine (iz vode), 5 maslina i limunom, integralni tost ili paketić krekera ili 2 kriške hleba, voćna salata (osim banana i grožđa) sa sokom od limuna

Večera: morska riba (po želji) pečena u tiganju sa sokom od paradajza, kriškama i sokom od limuna, mešana zelena salata (150 g) sa sokom od limuna i par kapi ulja, 2 mala kuvana krompira sa kašikicom ulja

Petak 

Ručak: teleći odrezak (120 g) pečen s par kapi ulja i limunom, integralni tost ili krekeri, boranija kuvana na pari sa kašikicom ulja i limunovim sokom.

Večera: kuvani pirinač (70 g) sa 2 kašikice ulja, rendanim sirom i limunovim sokom, goveđi karpaćo (120 g) začinjen kašikicom ulja i limunovim sokom, zelena salata (150 g) s limunovim sokom i par kapi ulja

Subota

Ručak: šunka (80 g) sa kašikicom ulja i sokom od limuna, integralni tost ili paketić krekera, kuvani spanać začinjen kašikicom ulja i sokom od limuna.

Večera: salata od pirinča (70 g) sa povrćem, sirom (20 g), pršutom (20 g), uljem i limunom, salata od svežeg voća (osim banana i grožđa) i limunovim sokom te salata od paradajza začinjena kašikicom ulja

Nedelja

Ručak: testenina (70 g) sa 40 g svežeg sira (kisele pavlake), par kapi ulja i rendanom limunovom koricom, kuvane boranije začinjene kašikicom ulja i sokom od limuna, narandža ili grejp (sadrže antioksidanse i vitamin C).

Večera: marinirani inćuni, integralni tost ili paketić krekera ili 2 kriške hleba, kuvani spanać začinjen kašikicom ulja i sokom jednog limuna.



loading...