Borba sa salom na stomaku i viškom kilograma u ovim vrelim, letnjim danima mora nekako da se završi. Da biste postigli savršeni izgled zbog kojeg će se za vam okretati na ulici, obavezno konzumirajte ove tri namirnice

Žitarice

Najvažnija stavka u procesu mršavljenja je izbegavanje belog hleba. Iako je mnogima to poznato, retko ga se pridržavaju. Međutim, kada stvarno budete izbacili beli hleb iz upoitrebi, videćete brze rezulatet na svom telu.

Ako svoj obork ne možete da zamislite bez hleba, onda je važno da znate koji i kakav hleb biste smeli eventualno da unosite u svoj organizam. Beli hleb obavezno zamenite hlebomn od celih žitarica. Istraživanja su pokazala da ljudi koji jedu dve do tri porcije žitarica dnevno, imaju oko 2.4 odsto manje telesne masti.

Jedno parče hleba od celih žitarica zasitiće vas kao da ste pojeli tri kriške običnog, belog. Oni koji jedu ovakav hleb imaju 3.6 odsto manje abdominalnih masti.

Povrće

Povrće je definitivno najvažniji faktor kada želite da izgubite suvišne kilograme. Definitivno mora da bude sastavni deo vašeg ručka.

Povrće s visokim udelom vlakna poput brokolija, graška, kukuruza, spanaća, sočiva i kelja dodatno će vam pomoći u mršavljenju, zato ih obavezno uvrstite u svakodnevni jelovnik.

Nemasni proteini

Nemasni proteini su možda najzahtevniji jer vas najduže drže sitima za razliku od ugljenohidrata i zasićenih masti, psole kojih se osećaj gladi veoma brzo vraća. Zato, ako još niste, navalite na piletinu, ćuretinu, jaja, lososa, bakalara, tunu… i gledajte kako se masti tope sa vašeg stomaka.