1. Konzumiranje sokova i prerađene hrane

Istraživanje je tokom 34 godine ispitalo 118 hiljada ljudi koji su prekomerno konzumirali zaslađene napitke i kod većine pronašlo povezanost sa srčanim problemima.

Savetuje se da se ove vrste namirnica izbegavaju u širokom luku, ali i slatkiši, proizvodi iz pekara, so i crveno meso. U ishranu treba da uvedete više povrća, proteina i korisnih masti.  Osim što ćete održati normalnu težinu, tako ćete zaštiti svoj mozak i srce.

2. Pušenje

Pušenje ubija. Ni jedna druga navika nije toliko povezana sa stopom smrtnošću. Osim što uzrokuje rak, tu su i srčane i plućne bolesti, moždani udar, teškoće s disanjem, hronični bronhitis…

Pušenjem u svoj organizam unosite katran i toksične metale pa nije čudo što se prestanak pušenja povezuje s produženim životnim vekom.

3. Dugotrajno sedenje

Posledice sedelačkog života loše su po vaše psihičko i fizičko zdravlje pa stručnjaci preporučuju bavljenje aerobnim aktivnostima, u šta spadaju sve aktivnosti koje će vam ubrzati rad srca i naterati vas da se krećete. Optimalno trajanje treninga je između 30 i 45 minuta.

4. Konzumiranje alkohola

Jedno do dva alkoholna pića na dan vam neće naškoditi, ali sve više od toga može da bude opasno za vaše zdravlje. Američki centar za kontrolu bolesti kao prekomernu konzumaciju alkohola navodi osam ili više alkoholnih pića nedeljno za žene i 15 ili više za muškarce.



loading...