Ovo voće sadrži celulozu, pa dobro reguliše varenje, a zbog velike količine vode i kalija olakšava izbacivanje vode iz organizma, pospešuje rad bubrega, žuči i jetre. Pomaže i u održavanju zdravlja srca i prevenciji raka! Takođe, mogu olakšati artritične bolove i izvor su antioksidanasa i melatonina, koji mogu da uspore efekte starenja.

 

Pošto tamne trešnje sadrže više boje, one su i zdravije. 

Nemački lekar, Ludvig Koč, koji je sam patio od kostobolje pokrenuo je pedesetih godina prošlog veka studiju s pacijentima koji pate od reume i kostobolje. Od tada je dokazano da trešnje smanjuju nivo mokraćne kiseline i leče upale.

Pomoću zaštitnih kiselina i voćnog šećera podstiču rad stomaka, creva i gušterače, a time je i varenje mnogo bolje.

Trešnje izbacuju vodu i zato rasterećuju srce i krvotok, aktiviraju jetru i bubrege. Osim toga, bakteriološke supstance u trešnjama sprečavaju stvaranje zubnih naslaga i tako mogu da spreče nastanak karijesa i problema sa desnima.

Dvadeset trešanja ima 10 puta jače dejstvo od aspirina!

Još jedna dobra vest je da ne iritiraju želudac. Bogate su važnim flavonoidima, koji predstavljaju najjače antikancerogene materije.

Trešnje smanjuju bolove u zglobovima koji se često javljaju kod ljudi koji imaju probleme sa artritisom. Ipak, trebalo bi da znate da trešnje ne treba jesti pre ručka jer mogu da uspore izlučivanje sokova za varenje, što naročito otežava varenje mesa.

Nakon trešanja ne treba da pijete vodu, a pogotovo pivo ili alkoholna pića.

Ovo voće sadrži celulozu, pa dobro reguliše varenje, a zbog velike količine vode i kalija olakšava izbacivanje vode iz organizma, pospešuje rad bubrega, žuči i jetre. Pomaže i u održavanju zdravlja srca i prevenciji raka!