Problemi sa spavanjem, razdražljivost i grčevi u nogama

Ako vas muče ovi problemi, trebalo bi da konzumirati više hrane bogate magnezijumom i kalijumom. Ovi vitamini se nalaze u namirnicama kao što su semenke lana, semenke suncokreta, bademi, spanać, kelj, blitva, šljive i brskve.

Prevelika želja za slanom hranom

Ovo može da ukazuje na infekciju ili upalu negde u telu, naročito ako se radi o upali urogenitalnog trakta.

Suva koža

Kada koža počne da se peruta i zateže to je znak da vam je potrebno više vitamina E, a on se može nadoknaditi povećanim unosom biljnog ulja, masnih riba i orašastih plodova.

Želja za slatkišima

Ovakva potreba ukazuje na iscrpljenost i nervozu, pa je zato oragizmu potrebno više glukoze kako bi se nadoknadila igubljena energija. U trenucima kada osetite neodoljivu želju za slatkšima, najbolje bi bilo da pojedite malo meda ili crne čokolade kako biste izbegli probleme u gastrointestinalnom traktu.

Krvarenje desni

Povećajte unos tečnosti, a naročito  čaja i konzumirajte više voća jer je krvarenje desni znak da vam nedostaje vitamin CBogati izvori vitamina C su beli luk, voće i povrće.

Suva koža na laktovima

Upućuje na nedostatak vitamina A i C. Konzumirajte više narandži, breskvi, šargarepe i bundeve.

Povećana želja za hranom iz mora

Ukazuje na nedostatak joda u organizmu.

Velika želja za kiselom hranom

Vaš organizam vapi za hranom koja će potstaći rad jetre. Dodajte više limuna i brusnica svojoj ishrani.

Lomljiva kosa i nokti

Upućuje na nedostatak vitamina B i kalcijuma. Konzumirajte više mleka, krompira, variva, pšeničnih klica i namirnica od celog zrna.

Izražena želja za sirovom hranom

Ukoliko imate potrebu za sirovom hranom, to može da ukazuje na probleme sa jetrom ili gastritis. Sirova hrana ublažiće grčeve i umiriti želudac.



loading...