Kiselo telo je nezdravo telo. Kada je telo kiselo, ono stvara okruženje koje pogoduje razvoju bolesti, bakterija i gljivica.

 

Kada je telo previše kiselo, vaš organizam uzima minerale iz vitalnih organa i kostiju kako bi neutralisao kiselinu u uklonio je iz tela.

Upravo zbog toga nivo mineralnih rezervi kalcijuma, natrijuma, kalijuma i magnezijuma može da dostigne kritično nizak nivo, uzrokujući oštećenja koja mogu proći neopaženo godinama dok ne nastane acidoza.

ČUDOTVORNA KOMBINACIJA zbog koje se MRŠAVI neviđenom brzinom: TRI sastojka za SUPER NAPITAK

Mnogi od nas konzumiraju velike količine hrane koja izaziva kiselost organizma, uključujući mleko, žitarice, meso i šećer. Pošto telo stalno stvara kisele nusproizvode metabolizma, ti nusproizvodi moraju biti neutralisani ili izlučeni na neki način.

Da bi se neutralisalo stalno stvaranje kiseline u organizmu, potrebno je unositi alkalniju hranu.

Usled blage acidoze može doći do sledećih 17 zdravstvenih problema:

  • Upala desni i karijes
  • Nedostatak imuniteta
  • Išijas, lumbago, ukočen vrat
  • Respiratorni problemi, nedostatak daha, kašalj
  • Preteran rast gljivica
  • Niska energija i hronični umor
  • Kardiovaskularna oštećenja koja uključuju suženje krvnih sudova i umanjen dotok kiseonika
  • Srčani problemi, aritmija, ubrzan rad srca
  • Gojaznost i dijabetes
  • Infekcije mokraćne bešike i bubrega
  • Šteta nastala delovanjem slobodnih radikala
  • Preuranjeno starenje
  • Mučnina, povraćanje, proliv
  • Osteoporoza, slabe i krte kosti, lom kuka, koštani izraštaji
  • Glavobolja, konfuzija, pospanost
  • Bol u zglobovima, bol u mišićima i nagomilavanje mlečne kiseline
  • Alergije i akne

Jeste da organizam može sam da reguliše kiselost, ali on to može da učini samo tako što će smanjiti alkalnost na nekom drugom mestu u organizmu.

Svi telesni organi imaju dosta širok opseg pH, s izuzetkom krvi, koja mora imati pH između 7,35 i 7,45.

Stoga, ukoliko vaš organizam postane previše kiseo, krv će uzeti alkalne elemente iz sistema za proizvodnju digestivnih enzima u tankom crevu.

Međutim, to će umanjiti optimalnost procesa varenja. Dakle, organizam može da poveća pH na jednom mestu, ali samo ako ga prvo smanji na drugom mestu, što može dovesti do različitih zdravstvenih problema.

Konačno progovorili: Zaposleni u ‘fast fudovima’ OTKRILI ZAŠTO NIKAKO NE JESTI KROMPIRIĆE i šta se tačno nalazi u SENDVIČIMA

Ono što mnogi ne znaju jeste da ukus neke hrane ne određuje njenu kiselost.

Na primer, svi znamo da je limun kiselog ukusa, pa zato smatramo i da je kisela hrana, ali on je u stvari hrana koja povećava alkalnost. Tokom procesa varenja, njegove kiseline se oksiduju u ugljen-dioksid i vodu, što znači da ne stvaraju kisele uslove u organizmu.

Kalcijum, gvožđe, magnezijum, kalijum i natrijum su glavni alkalizujući minerali. Hrana koja je bogata ovim mineralima se smatra alkalnom hranom.

Mnoge namirnice imaju i kisele i alkalne minerale u sebi. Ukoliko ta hrana ima više kiselih minerala u odnosu na alkalne, onda se smatra kiselom hranom i obrnuto.

Organizam ima granice do kojih može da regliše kiselost i alkalnost. Stoga je unos hrane vrlo važan za održavanje kiselo-bazne ravnoteže. Mnoge bolesti su rezultat pokušaja organizma da uravnoteži pH.

Generalno govoreći, ukoliko vaša ishrana uključuje mnogo kisele hrane poput mesa, žitarica i šećera, vaš organizam će postati kiseliji. Ukoliko unosite previše voća i povrća, vaš organizam može postati previše alkalan. Ključno je održavati ravnotežu.

Važno je da shvatite kako vaš organizam reaguje na određene namirnice, zavisno od dominantnog tipa konstitucije. Ukoliko je dominantan oksidativan tip, onda će voće i povrće činiti vaš organizam kiselijim, dok će proteini činiti organizam alkalnijim.

S druge strane, ukoliko je dominantan autonomni sistem (ANS), onda će proteini činiti vaš organizam kiselijim, a voće i povrće alkalnijim.

Kako da povećate alkalnost svog organizma?

  • Redovno proveravajte pH
  • Pijte mnogo vode (po mogućstvu alkalnije)
  • Izbacite hranu koja u organizmu postaje kisela
  • Zamenite tradicionalni ručak zelenom salatom
  • Koristite spanać, zelenu salatu i ostalo zeleno povrće za umotavanje hrane
  • Izbegavajte prerađenu hranu
  • Izbacite gazirane sokove, šećer i kafu iz ishrane. Zamenite ih biljnim čajevima i voćnim sokovima
  • Zamenite mlečne proizvode kokosovim ili bademovim mlekom
  • Uključite voćne sokove i šejkove u vašu ishranu u što većoj količini