Zašto neki ljudi jedu ljusku od jajeta? Jer postoje teorije da je ona prepuna korisnih sastojaka - ima pregršt kalcijuma, gvožđa, bakra, mangana, cinka, fluora, fosfora i hroma.

 

Prema izvesnim studijama ljuska od jajeta odlična je za kosti, za pravilan rad štitne žlezde, kod gastritisa, za jačanje organizma.

Ljuska jajeta jeste bogata mineralima, saglasni su stručnjaci, ali ipak postoje oni koji ne preporučuju da jedete samlevene ljuske. Naime, ljuska štiti jaje od prodiranja nečistoća i mikroorganizama, pa bi neadekvatnom pripremom ljuske moglo da bude više štete nego koristi.

 

Prah od jaja

Pravi se od organskih jaja. Ljuske operite, stavite u vrelu vodu i prokuvavajte 10 minuta. Ne koristite ljusku od sirovih jaja. Prokuvane ljuske osušite, stavite u rernu na 150 stepeni deset minuta. Na kraju ih izblendirajte. Prah čuvajte u frižideru. Dnevno uzimajte 1,5 do tri kašičice.

Za sada nema puno istraživanja koja potvrđuju pozitivan učinak kozumiranja ljuske jajeta, a spominje se u kontekstu fortifikacije hrane, odnosno obogaćivanja određene hrane određenim nutrijentima, u ovom slučaju kalcijem iz ljuske jajeta.

Ovo je strogo kontroliran proces koji se razlikuje od mlevenja ljuske jajeta u domaćinstvu.