MRŠAVITE BRŽE: Pet napitaka od kojih će svaki trening biti učinkovitiji

Sportski napitak vas neće naterati da trčite brže ili napravite više trbušnjaka. Oni postoje da bi nadomestili tečnost i nutrijente u organizmu za vreme napornog treninga.

pixabay.com

Kako prenosi portal “prevention.com”, ipak postoje napici koji će vam dati više energije i zbog kojih ćete lakše odraditi bilo kakav trening. Evo koji su:

1. SOK OD TREŠNJE

Koliko je potrebno: 2 čaše.
Kada piti: Svakog dana u nedelji do takmičenja ili treninga.
Koje su dobrobiti: Pojačava izdržljivost sportista koji su nakon konzumacije ovog napitka izjavili da osećaju i manje bola nakon treninga. Smatra se da sadržaj soka olakšava upalna stanja.

2. MLEKO S MALIM PROCENTOM MASNOĆE

Koliko je potrebno: 2 do 4 šolje.
Kada piti: Odmah nakon treninga.
Koje su dobrobiti: Protein iz mleka pomaže u obnavljanju mišićne mase. Kalcijum i vitamin D jačaju kosti i dobra su pomoć dijetama.

3. ZELENI ČAJ

Koliko je potrebno: 2 šolje.
Kada piti: Svakog dana i pre treninga.
Koje su dobrobiti: Kofein iz zelenog čaja će vam pomoći da budete izdržljiviji i gubite više kalorija tokom vežbe.

4. KAFA

Koliko je potrebno: Do 3 šolje na dan.
Kada piti: Tokom dana i pre vežbanja.
Koje su dobrobiti: Kofein će pojačati vašu izdržljivost i rešiti vas umora.

5. LIMUNADA S ĐUMBIROM

Koliko je potrebno: Nekoliko čaša.
Kada piti: Tokom dana.
Koje su dobrobiti: Đumbirova protivupalna svojstva dokazano olakšavaju bol u mišićima nakon vežbanja i to do 25 posto!



loading...