MUKAMA JE DOŠAO KRAJ: Pet zdravih namirnica tope opasne masne naslage

Na stomaku se mogu naći dve vrste sala - jedno su potkožne masne naslage, a drugo - još opasnije - visceralne masnoće.

Gojaznost Debljina Kilogrami
Foter/kennethkonica / photo on flickr

Najopasnije masne naslage poznate su pod imenom visceralne masnoće i nalaze se unutar trbušne duplje, piše Lepa & Srećna.

Ovo salo ne samo da ružno izgleda, već predstavlja i veliki rizik za zdravlje.

Visceralna mast utiče na ravnotežu hormona u telu. Ako imate višak visceralnih masti, mogu biti ugroženi vitalni organi kao što je jetra ili pankreas.

Na sreću, jednostavna dijeta je dovoljna da se ove masne nasloge istope, a u njoj treba da se nađe 5 glavnih namirnica.

Medicinski eksperti tvrde da dijeta sa malo ugljenih hidrata uspešno pomaže da se oslobodimo masnih naslaga na stomaku. Evo koje namirnice treba da nam redovno budu na jelovniku

Posni proteini

Proteini su najvažniji hranljivi sastojak u borbi protiv masnih naslaga. Belančevine će utoliti glad jer povećavaju nivo hormona sitosti.

Sveže voće i povrće

Što više biljaka u ishrani, to je lakša borba protiv masnih naslaga. Voda i vlakna – to su magični sastojci koji čine voće i povrće odličnim dodacima svakom jelovniku.

Integralne žitarice

Možete jesti žitarice, ali integralne će vas činiti duže sitim, a smanjiće broj kalorija koje unosite.

Jaja

Jaja su, po mišljenju mnogih, najzdravija hrana koju možemo da izaberemo. U njima ima visokokvalitetnih proteina, zdravih masnoća i mnogih esencijalnih vitamina i minerala.

Orašasti plodovi i semenke

Koštunjavo voće je puno proteina a sadrži i zdrave masnoće, uz vrlo malo ugljenih hidrata. Slično je i sa različitim semenima.



loading...