Nemojte se plašiti da isprobate nešto novo. Ova vežba neće uticati na vašu figuru, niti će učiniti vaše noge lepšim, ali će vam pomoći da se bolje osećate i fizički i psihički, što je takođe veoma važno.

5 korisnih efekata ove vežbe:

  • Smanjuje otok u nogama
  • Otklanja sindrom umornih nogu
  • Poboljšava varenje
  • Opušta nervni sistem
  • Doprinosi psihičkom miru

Izvođenje vežbe:

Pronađite mirno mesto i izdvojte 10 minuta koje ćete posvetiti sebi. Potrebno je da obezbedite uslove koji će vam omogućiti da zatvorite oči i odmorite se. Ako u isto vreme budete pričali telefonom ili čitali poruke, nećete postići isti efekat.

Lezite na leđa, butine bi trebalo da budu 15-50 cm udaljene od zida. Savijte noge u kolenima i oslonite se petama uz zid. Ukoliko se butine nalaze pod pravim uglom u odnosu na leđa, tada će zadnjica biti na ispravnom rastojanju od zida.

Ispravite noge i oslonite se na zid čitavom površinom stopala. Ne savijajte noge u kolenima i opustite ih.

Stavite jastuk pod glavu (ili leđa). Trebalo bi da vam bude jako udobno. Zatvorite oči i dišite. Stavite jedan dlan na stomak, a drugi na srce.

Budite svesni svog disanja. Udišite brojeći do 2, a izdišite brojeći do 4. Zadržite se u ovom položaju 10 minuta zatvorenih očiju. Dišite i opustite se.

Ova vežba nas uvodi u stanje meditacije iako toga nismo ni svesni. Osetićemo kako naše telo i um zaranjaju u mir i dostižu harmoniju.

Vremenom, kako budete praktikovali ovu vežbu, primetićete kako od nje imate sve veće blagodeti.

Stoga, nemojte čekati i počnite već danas! Napravite korak ka zdravijem životu!