Ne preskačite obroke na moru – Ove namirnice jedite tokom letovanja

Željni ste sunca, mora i peska zato ni ne pomišljate na način ishrane tokom odmora. Ipak, ne jedite sve što vam padne pod ruku kako biste bili zdravi, siti i fit na letovanju.

Tokom letovanja, sunčanje, more i sva zabavna dešavanja nas okupiraju da zaboravimo i da jedemo. Ali, za više energije potrebna nam je zdrava ishrana koja će održati stabilnost našeg organizma. Zato ne preskačite doručak koliko god jedva čekali da sjurite do plaže. Birajte lagane jutarnje obroke od integralnih žitarica sa mlekom ili jogurtom, a za dodatni izvor energije uzmite šaku bobičastog sezonskog voća.

Plivanje i sunce će vas mnogo puta tokom dana učiniti gladnim, zato jedite na svaka dva sata pomalo. Napravite zdrave sendviče koje se neće pokvariti na vrućini, a za užinu naseckajte voće u plastičnu posudu kako bi bilo odmah spremno za konzumaciju. Naravno na sunce nemojte ni da pomislite da izađete bez vode, a najbolje bi bilo da nabavite termos šolju ili flašu u kojoj će vam napitak uvek biti hladan.

Znamo da nemate vremena da pripremate zdrav ručak, ali nemojte ići linijom manjeg otpora i jesti brzu hranu poput pljeskavica, pica i palačinki. Ukolko ipak ne želite da po vrućini stojite pored šporeta i kupite gotov obrok, izaberite nešto od ribe ili morskih plodova, jer vas to neće učiniti teškim i nadutim.

Ne zanemarujte večere i konzumirajte neke lagane i što raznovrsnije proizvode kako biste uneli uravnoteženu količinu hranljivih materija. Zato u večernjim satima pojedite salatu od raznih povrća, a neka se u mešavini nađe paradajz i šargarepa koja povoljno utiče na kožu. Izbegavajte masne i slatke namirnice, a od alkohola je dozvoljena samo jedna čaša vina tokom večere. 

Uživajte u vrelom letu!