Postoji veliki broj aktivnosti koje ne spadaju u klasičan oblik vežbanja, a opet ti mogu pomoći da izgubiš kilograme. A od tebe tvoj ukusa zavisi koju od njih ćeš uvrstiti u svoje nedeljne rutine. Bitno je da aktivnost koju odaberete bude zanimljiva, kako bi kada dođe red na nju bili uzbuđeni i puni elana, a ne namrgođeni jer morate da budete aktivni.

Šetnja

Šetnja predstavlja odličan izbor aktivnosti koja ne podrazumeva klasično treniranje. Ovo ste sigurno i vi znali, ali nije na odmet da vas podsetimo. Pored toga što će vam pomoći da gubite kilograme, ona će vam pomoći u očuvanja zdravlja. Preporučljivo je da svakodnevno pešačimo bar pola sata. A kako biste bili istrajni u ovoj aktivnosti koja zahteva svakodnevnu primenu, dogovorite se sa vašom najboljom drugaricom da zajedno krenette put zdravlja i mršavljenja. Ili ukoliko vam je dan pun obaveza i stresa, neka šetnja bude vaša antistres terapija: stavite slušalice u uši i prošetajte pola sata po parku ili kraj reke, sigurno ćete se nakon nje osećati mnogo bolje.

Dodatni savet: instalirajte na svom telefonu aplikaciju koja će meriti vaše korake ali i pokazati koliko ste kalorija sagoreli.

Ples

Ukoliko ste oduvek želeli da se upišete na neke časove plesa, sad je pravo vreme. Ukoliko voliš brz ritam i latino muziku neka tvoj izbor bude salsa, rumba ili mambo, a ako si mirniji tip koji voli klasičnu muziku odaberi tango ili balet. Ples predstavlja odličan način za gubljenje kilograma, zatezanje tela i sticanje kondicije. Pored toga što ćete naučiti nešto novo i smršati, doći ćete u potpuno nov krug ljudi, okružićete se pozitivnom energijom. Uostalom možda baš sada otkrijete vaš talenat za ples koji je čekao godinama da bude oslobođen!

Čišćenje kuće

Verovali ili ne čišćenje kuće takođe je jedna od aktivnosti koja može da doprinese vašem gubitku kilograma. Pa tako sledeći put kada dođe red za čišćenje znajte da pored toga što će vam kuća blistati sagorećete i kalorije. Podrazumeva se da ova aktivnost ne može drastično uticati na vašu kilažu, ali će doprineti tome da možete da pojedete neki kaloričan slatkiš koji ćete čišćenjem sagoreti. Tokom jednog sata aktivnog čišćenja možete sagoreti čak 300 kalorija, dok biste tu količinu kalorija prilikom trčanja sagoreli za 2,5 kilometra. Dakle, drage dame, zasučite rukave i neka čišćenje počne.

Vožnja bicikla

Vožnja bicikla jeste malo zahtevniji oblik aktivnosti, ali je i jako delotvoran. Potrudite se da bar 3 puta nedeljno izdvojite za ovu aktivnost kako bi vam donela pozitivne rezultate. Ona je takođe odlična i za sticanje kondicije i zatezanja mišića nogu, tako da imate više koristi od ove aktivnosti. Ukoliko ste avanturista i volite da istražujete neka vaša vožnja svaki put bude usmerena na drugu rutu po gradu, kako vam ne bi bilo monotono.



loading...