Za sledećih 5 namirnica verujemo da su zdrave, a zapravo u većini slučajeva nisu i zbog njih možemo nesvesno da unesemo i do 1.000 kalorija više!

Energetske pločice 

Sigurno pomažu ako vam nedostaje energije, ali i viška kalorija – posebno ako odaberete one s dodatkom čokolade, sirupa ili šećera. Najsigurnije energetske pločice možete da naprave sami kod kuće i tako kontrolišete sastojke.

Gotove salate 

Nisu sve iste, a one koje su već gotove za jelo često sadrže nepotrebne kalorije i nezdrave masnoće, zahvaljujući dodacima poput majoneza, ulja i ostalih sastojaka.

Smuti 

Osnova smutija su voće i mleko i oni mogu samo da prijaju zdravlju. Ali, duple porcije, dodaci poput sirupa ili sladoleda ovom napitku dodaju dosta kalorija.

Smrznuti jogurt 

Čini se kao zdraviji izbor od sladoleda, ali ako imamo na umu da su porcije velike i obično sadrže dodatke poput čokoladica ili karamele, jasno vam je da ova poslastica i nije toliko zdrava kao što mislimo.

Sosovi za testeninu 

Istina, paradajz je pun antioksidanasa koji čuvaju zdravlje organizma tako što se bore protiv uticaja slobodnih radikala koji utiču na pojavu raznih bolesti – od gojaznosti do malignih oboljenja. Ipak, kada je u pitanju konzervisana verzija, dodaju se šećeri, konzervansi i pojačivači ukusa, pa on više i nije toliko zdrav.