Da bi se u datim okolnostima uspostavio normalan krvotok, treba prilagoditi ishranu i unositi što više voća i lagano dinstano povrće, naglašavaju nutricionisti.

Supa
Pixabay.com

Promenljivo vreme ljude često čini umornim i malaksalim. Da bi se to izbeglo i povratila snaga, u jelovnik treba uvrstiti šolju supe od povrća ili mesa. Krvotoku je potreban i mikroelement hrom, a najviše ga ima u pečurkama, jagodičastom voću, suvom grožđu i koštunjavim plodovima.

Krompir
Foter.com

Ženama je naročito potrebno gvožđe, a mogu ga naći u kaši od jabuka, peršunu, dinstanom grašku i semenkama bundeve. Za glavno jelo se preporučuje kuvani krompir, skuvan sa grančicom nane.

Krvotok može da se stabilizuje i ako se jednom dnevno konzumira jedan kiseli krastavac ili parče integralnog hleba namazanog senfom. Mineralni sastojci iz krastavca i iz senfa čoveka krepe i daju mu snagu.

Brokoli
Pixabay.com

Isto deluju i gorki sastojci iz rukole ili radič salate, artičoke i brokolija. Međutim, najvažnije je tokom dana unositi dovoljne količine tečnosti, sa nekoliko kapi soka od svežeg limuna.