Bundeva

Ovo narandžasto povrće bogato je vlaknima koja su jako bitna kako bi vaš probavni sistem ostao zdrav. Bundeve su takođe krcate betakarotenom koji vaše telo pretvara u vitamin A, a koji se zatim brine za vaš vid i imunološki sistem.

Ne zaboravite ni na semenke koje su bogate fitosterolom – on prirodno snižava nivo lošeg holesterola u vašem organizmu. Semenke bundeve takođe pomažu u izlučivanju serotonina, hormona zbog kog se osećamo dobro.

Prokelj

Ako su vas roditelji ikada terali da jedete ove male zelene kuglice, radili su to s dobrom namerom. Prokelj je vrlo dobar izvor gvožđa, koje je potrebno za prenos kisonika kroz vaše telo. Takođe, prokelj sadrži i pristojnu količinu folata, vlakana i vitamina C i K.

Nar

Ovi maleni crveni dragulji vrlo su bogati antioksidansima, koji smanjuju upalne procese probavnog sistema i sprečavaju razna oboljenja. Nar je takođe bogat i vlaknima pa je dobar izvor vitamina B, C i K.

Cvekla

Svoju prepoznatljivu boju cvekla dobija od betalaina, koji joj daje i protivupalna svojstva i deluje kao antioksidans. Cvekla je bogata i folatima, vitaminom C kao i magnezijumom, a zbog količine vode od čak 90% takođe je odlična namirnica za mršavljenje.

Kruške

Kruške su bogate topivim vlaknima koja smanjuju nivo lošeg holesterola. Takođe, sadrže dovoljne količine vitamina C (koji pomaže u apsorpciji gvožđa) i bakra (koji ubrzava središnji nervni sistem).