Jedna od mnogih grešaka koje ljudi često prave jeste izbegavanje tuširanja posle fizičke aktivnosti. Tuširanje je potrebno ne samo radi uklanjanja neugodnog mirisa, nego i radi sprečavanja širenja znojnih bakterija na vašoj koži.

Pri završetku tuširanja, ugasite toplu vodu i završite tuširanje sa hladnim mlazom vode. Ovo će povećati otpornost na stres, ojačatće vaš imunitet i funkcionisaće kao antidepresiv. Međutim, ako ovo uradite pre spavanja velika je verovatnoća da ćete imati nesanicu.

Prečesto tuširanje može isušiti i dehidrirati kožu, jer voda ispira bakterije koje su dobre za kožu.

Važno je naglasiti da kosu nije preporučljivo prati više od dva puta nedeljno, jer previše šampona isušuje i oštećuje dlaku. Nakon pranja ne bi trebalo je motati u peškir, jer se tako brže masti i izgleda prljavije.

Stručnjaci preporučuju da se brijač ne ostavlja u tuš kabini zato što tu nakuplja bakterije koje kasnije mogu oštetiti vašu kožu. Umesto toga, ostavite na suvom peškiru i redovno menjajte oštrice.

Nemojte koristiti vlažan peškir i operite ga posle maksimalno tri puta korišćenja.

Većina ljudi misli da pri tuširanju nije potrebno posebno oprati noge, jer misle da će ih saprati voda i sapun sa ostatka tela. 

Međutim, stručnjaci preporučuju da se posvetite pranju nogu, jer u suprotnom ostavljate prostor za nakupljanje bakterija koje izazivaju žutilo noktiju i gljivice.