Da li želite da izgubite kilograme ili želite da izgubite salo? Za mnoge ljude ove dve stvari znače isto, ali nisu.

 

Većina veruje da gubljenje kilograma podrazumeva i gubljenje sala, ali ovo uopšte nije tačno. U pitanju su dve potpuno različite stvari.

Međutim, vrlo je važno da znate razliku između gubljenja kilograma i gubljenja sala.

Ako želite da izgubite salo…

Ako naglo počente da pravite restrikcije u ishrani kako biste izgubil i određeni broj kilograma, velike su šanse da ćete prvo gubiti mišićnu masu.

Zbog toga mnoge osobe, kada dođu do svoje idealne težine, nisu zadovoljne krajnjim rezultatom jer njihovo telo ne izgleda drugačije – samo je manje.

To je zbog toga što u telu i dalje imaju visok procenat sala, a jako malo mišića.

Ozbiljno trenirajte

Ako želite da budete manji nego što ste sada, ili jednostavno budete u boljoj formi i zdraviji, smanjite višak masti u telu i izgledate seksi, potrebno je da se okrenete tegovima. Morate da pored kardio treninga koji topi masti posvetite pažnju i tegovima koji izgrađuju mišiće.

I ozbiljno jedite

Obratite pažnju na ishranu. Postoje brojni slučajevi kada devojke iz svoje ishrane izbace veliku grupu namirnica ili smanje unos kalorija i zbog toga ne mogu da se reše sala. Ako tokom dana unosite jako malo kalorija i ne silazite sa trake ili bicikla u teretani – vi zapravo uništavate mišiće. Bukvalno jedete mišiće jer ih ne hranite i ne dajete im materijal da se izgrađuju.

Morate da promenite svoj cilj iz „želim da izgubim kilograme“ u „želim da izgubim salo“. Ne oslanjajte se samo na broj koji pokazuje vaga. Taj broj je mnogo manje bitan od procenta masti u telu.