U moru namirnica koje su zdrave i sagorevaju masti, mi vam izdvajamo deset najboljih koje možete konzumirati svaki dan i koje će vam pomoći da se oslobodite neželjenih masti.

1. GREJPFRUT, ubrzava metabolizam i sagorefa veliki broj kalorija. Konzumiranjem ovog voća imaćete duži osećaj sitosti sa manjim unosom kalorija. Grejpfrut је bogat vlaknima која pomažu u stabilizaciji nivoa glukoze u krvi. Od ove namirnice možete praviti sok, voćnu salatu ili frape.

2. CELER, tajna celera je u tome što on sadrži malo kalorija i pomaže u sagorevanju većeg broja kalorija nego što unesete. Međutim, nije preporučljivo da se unosi samo ova namirnica, najbolje je kombinovati sa drugom hranom.

3. INTEGRALNE ŽITARICE, studije pokazuju da žitarice rizik od dobijanja dobijanja raznih hroničnih oboljena. Žitarice duže varimo i osećamo situst duži vremenski period, takođe obiluju raznim vitaminima, mineralima i ugljenim hidratima.

4. ZELENI ČAJ, ukoliko još niste vreme je da saznate zašto je zeleni čaj među najboljim sagorevačima masti. Ovaj azijski napitak bogat je anioksidantima, zeleni čaj poboljšava vaš  metabolizam i pomaže pri gubitku kilograma, učinite uslugu svom telu i uživajte  ovom napitku.

5. OMEGA – 3, naučno je dokazano da оmega – 3 deluje kao regulator metabolizma. Омеgа-3 masne kiseline utiču na nivo hormona leptina, koji kontroliše brzinu sagorevanja masti. Omega – 3 možemo nalazi se u tunjevini i lososu, a možete ih uneti i kroz razne sublemente.

6.KAFA, svi počinjemo svoj dan ovim čarobnim napitkom, neki od nas kako bi se razbudili, a neki zato što uživaju u tom ukusu. Kofein je glavni sastojak ovog napitka, on utiče na povećavanje krvnog pritiska čime organizam potražuje više kiseonika, a samim tim se i više kalorija sagoreva. Naravno, ukoliko želite efekat morate zaboraviti na šećer, šlag, krem.

7.AVOKADO, sadrži mononezasićene masti koje ubrzavaju vaš metabolizam i štite deo energije za proizvodnju ćelija od slobodnih radikala. Štaviše, avokado ima mnogo dobrih strana. Smanjuje nivo holesterola, leči rane, smanjuje rizik od srčanih bolesti i moždanog udara i dobar je za vaše oči i kosu.

8. ZAČINJENA HRANA, bilo šta ljuto pripada grupi namirnica koje pomažu bržem  sagorevanju kalorija. One nisu bogate kalorijama, a mogu biti odličan dodatak vašem obroku. To mogu biti ljuta paprika ili neki topli sosovi.

9.ČIA SEMENKE,  su bogate proteinima, vlaknima i omega-3 masti i pomažu ubrzavanju metabolizma, potiskuju apetit.

10. BRAZILSKI ORAH, ubrzava metabolizam pretvaranjem osnovnih tiroidnih hormona u T3, aktivne forme hormona štitne žlezde. Brazilski orah takođe može pomoći u borbi protiv celulita i jača imuni sistem i uz sve vrlo je ukusan.